Ik mag niet posten!?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-10 12:55
Als ik op een topic commentaar wil geven in Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik) dan wordt de toegang geweigerd.

Is dit alleen voor Admins bedoeld ofzo?

Nog iets:

Is het HTML posten uitgeschakeld? Iets met HTML code neerzetten werkt niet meer, aaargh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wegens misbruik (BSOD's etc)van HTML is dat niet meer mogelijk. Er zijn slecht 5 mensen die het nog mogen/kunnen.

Om gezeik te voorkomen kan je ook niet meer reageren in het stoute users forum. Misschien kan je je dat wel enigszins voorstellen.

Deze posting en dit soort vragen horen BTW op LA thuis, dus volgende keer zou ik daar proberen te posten. Dit forum is namelijk bedoeld voor klachten over moderaties op Tnet zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xion
Deze posting en dit soort vragen horen BTW op LA thuis, dus volgende keer zou ik daar proberen te posten. Dit forum is namelijk bedoeld voor klachten over moderaties op Tnet zelf.
Sorry, LA en Moddereter Forum zijn ff nieuw voor mij. Kwee nog nie wat waarop moet, eigenlijk, precies.

Dus.

In ieder geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

no problem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:34

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op zaterdag 16 december 2000 23:23 schreef ecteinascidin het volgende:
Wegens misbruik (BSOD's etc)van HTML is dat niet meer mogelijk. Er zijn slecht 5 mensen die het nog mogen/kunnen.
Het zijn wel iets meer dan 5, maar het is inderdaad een selecte groep mensen die het kan & mag.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij kun te trouwens wel degelijk commentaar geven op een posting in stouter usertjes...

[update] kan idd niet. Je kunt echter nog wel op reply drukken en pas na 'send' krijg je die melding te zien. leuk als je net een heel verhaal hebt zitten typen. kan dat uitgezet worden aub?

----------------------------
thank you, drive through please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

De meeste 'standaard' HTML dingen zijn overigens gewoon in leuke tags gezet... Dus je kunt de meeste dingen waar je eventueel HTML voor nodig hebt wel gewoon doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xion
Lama
Pagina: 1