Toon posts:

Bericht van de soul !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier is dat een bericht van de soulmaster himself..

Maar eerst wil ik IEDEREEN VAN DPC enorm bedanken voor wat ze tot nu toe gedaan hebben qua dankbetuigingen. Zal het eerlijk vertellen maar de traantjes stonden in mijn ogen toen ik vanochtend voor het eerst sinds dagen weer heel even op internet ging ( zo verslavend dpc :( ) .

Ik wist dus echt niet wat ik zag qua reacties hier en op mijn blogsite. En wil ook /proxy ( pim ) enorm bedanken voor zijn actie voor een fruitmand, alleen jammer dat ik dus geen vast voedsel de eerste weken mag/kan eten . Maar ik begin bij het begin om de mensen die eigenlijk niets van mij weten wat meer over de soul te weten laten komen.

Ik heb in 1987 toen ik werkzaam was op een booreiland in Arabie een ernstig, wat heet ernstig ik moest dus dood zijn gezien de verwondingen, gehad. Bij dat ongeluk is mijn rechterbeen verbrijzeld en mijn linkeronderbeen verbrijzeld en bovenbeen gebroken, .75cm van mijn dikken darm en 1.22m van mijn dunne darm verwijdert, mijn galblaas verwijdert, 1 nier en een stuk maag omdat deze te ernstig waren beschadigt. Ik kreeg op het booreiland ruzie met een Drillingstand van 50ton die in de achtervolging ging en mij ook te pakken kreeg.

Vanaf die tijd heb ik vele na-operaties gehad waarvan afgelopen maandag de laatste. Helaas ging het dinsdag na de operatie ineens achteruit in plaats van vooruit met het herstel wegens een bloeding. Daarom hebben de artsen om mij tijdelijk te laten slapen ( 2 dagen lang ) . Die bloeding is gestopt en de wond is geheeld.

De vooruitzichten zijn voor mij redelijk, alleen zijn vanaf vandaag een heleboel dingen verboden. Ik mag bv nooit deeg producten meer eten of pasta gerechten. Verder mag ik nooit echt vast voedsel meer eten. Mijn dieet bestaat vanaf vandaag uit , voor 1 week alleen maar vocht, en na die tijd alleen heel fijn geprakt voedsel op voedsel wat eerst in een blender is gemalen, dit puur om het feit dat mijn maag inhoud met 94% is afgenomen.. Mijn maag is nu vergelijkbaar met een baby van 2 maanden. Dus een BBQ zit er voor mij nooit meer in daar ook vlees verboden is geworden, ik heb niets meer wat dit kan voorverteren .

De toekomst ziet er nog redelijk goed uit gelukkig ik ben sinds de operatie van het medicijn pretnison af dus met mijn gewicht ga ik straks ook sterk onderuit.

Zo tot zover even een bericht van de soul en hoop jullie spoedig weer hier op GoT te kunnen pesten, want aan mijn humeur hebben ze niet gesleutelt al moet ik zeggen dat sommige belgen geen humor hebben hier in het ziekenhuis .. Moet toch maar eens een keertje bij ons visje in de les gaan om de belgische humor te leren kennen :D :P.

owja, a.s zondag mag ik weer naar huis, maar moet dan nog minimaal 3 a 4 weken heel erg rustig aan doen om alles te laten genezen , dus dat betekent veel in bed liggen ( moet je juist mij voor hebben :( ) , niet de meiden treiteren ( dat is nog erger ) en vooral jullie niet elke dag op jullie huid zitten hier op Got op in #dpc of in ons eigen teamkanaal.

Nou, tot m00hze ik zal op mijn eigen site vanaf morgen elke dag een update over mijn herstel verzorgen..

/me <<< gaat nu weer slapen want ik heb het gevoel dat ik een deel van mijn bed aan het worden ben ..

• dsmeef
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Dus we moeten nog meer inzamelen, en naast een fruitmand ook nog een blender bij elkaar sparen? :p

Maar beterschap soul! succes!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Nogmaals veel beterschap en kom maar gauw weer terug om ons te pesten :P

Verwijderd

Fijn dat je zelf weer het woord tot ons kan richten, en veel beterschap nog een keer!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:49
Fijn om weer wat van je te horen en sterkte de komende tijd met het vloeibaar voedsel. Een pilsje (2 vloeibare bruinen boterhammen :? ) zal er waarschijnlijk niet niet in zitten maar dan drink ik er wel eentje meer voor je ;) Sterkte bij het herstel en tot snel weer @ GoT :)

Verwijderd

Dat worden dus in plaats van bananen maar kokosnoten in de fruitmand. Zakje rietjes erbij >:)

In het kader van (#)DPC spammen even een WinAmp scriptje:
Now Playing: Lenny Kravitz - Five - 02 - Supersoulfighter :*)

Het ga je goed. Aan de support zal het niet liggen.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:23

André

Analytics dude

Hmm, dat je dan nog zo goedgehumeurd bent _o_

Beterschap en sterkte.

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 22:54

sus

is druk :+

dsmeef schreef op 26 maart 2004 @ 10:26:
Dus we moeten nog meer inzamelen, en naast een fruitmand ook nog een blender bij elkaar sparen? :p

:D

Beterschap Soulmaster!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:23
Ken je niet qua persoon, maar ik ben blij voor je dat het goed gaat :). Succes bij het beter worden !
Overigens zou er kauwgum met biefstuksmaak bestaan ?

Verwijderd

Tja dat boren moet je ook anderen laten doen he.
Maar Olé soul heerlijk om weer van je te horen enne toen ik het bericht las op DPC;
toen had ik ook ff traantjes in mijn ogen dus la maar stromen op z,n tijd .
Voor nu veel sterkte aan jou en je kids _/-\o_ ;( :*)

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:11

m0nk

16-09-2003 15.15

omg, gelukkig dat alles nog goed gaat verder en je positief in het leven staat! respect!
Sterkte de komende maanden!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• aKra
  • Laatst online: 00:52

aKra

Intentionally left blank.

Dat wordt dus een jaarvoorraad danoontjes voor Soulmaster ipv. een fruitmand :+

[ Voor 35% gewijzigd door aKra op 26-03-2004 10:42 ]

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
React heeft een optie nodig om een thread voor één bepaalde user te kunnen verbergen :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Sodeju Soul. Zoveel tegenslag en dan nog zo positief overkomen. Daar kunnen veel mensen die 'ook wel eens een tegenslagje hebben' een voorbeeld aannemen. Chapeau voor je levensinstelling en heel veel sterkte de komende jaren :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

En levenslang gratis rietjes gesponsord door DPC

beterschap!

Verwijderd

Veel beterschap Soul,
maybe een laptopje voor in bed zodat je ons weer kan plagen in #dpc? :P

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Misschien moeten we dan ipv een fruitmand maar een goeie blender halen, als je daar meer aan hebt :+ Met een DPC casebadge, dat spreekt voor zich.

Sterkte de komende tijd!

Forza Mucca!

Verwijderd

ze zeggen dat 'grootte' niet uitmaakt, maar ik heb zo'n gevoel dat jij daar nu wel anders over denkt aangezien je een boor van 50ton achter je aan hebt gehad :+

Wat een verhaal zeg!! Imponerend hoe je ermee omgaat! _/-\o_
Sterkte en beterschap!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:55

Flapmo

and back is gigi!

dat is nog eens wat je zegt een levensverhaal soul. Vind het grote klasse hoe jij nog door het leven gaat, niet gebukt maar met alles wat je nog hebt. Ik hoop je hier snel weer terug te zien!

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• ZuBat
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-03-2022

ZuBat

Huh?

Goed van je te horen Soul :D. Een voorspoedig herstel en kom ons maar weer gauw pesten op GOT, IRC of hoe dan ook (als het kan natuurlijk)
O,ja nog ff iets ik heb het je al eerder verteld maar zal het nog eens doen:-->> Je moet niet proberen om een boorstang van 50 Ton op te vangen, dan vraag je om problemen :)

help :?

• JohnR
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Wow way2go Souldude! Goed om te zien dat je weer een beetje kunt tikken. Die 3-4 weken geeft me hopelijk de tijd om een flinke voorsprong op je op te bouwen in de #dpc chatstats. Dan mag je die achteraf weer in gaan halen :+

/(bb|[^b]{2})/

Verwijderd

Ik wist ook niet dat je dat Stampen wat we in de stampede hebben gedaan meteen zo letterlijk al een keer eerder had gedaan met 50ton.
Hopelijk herstel je verder goed van de laatste ingreep.

En zeker respect voor je instelling, ik moet zeggen dat de tranen in mijn ogen schieten als ik lees dat iemand zo doorgaat an zoon enorme tegenslag.

• InGaP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-04-2024
Mooi om weer wat van je te lezen Soul! Veel sterkte en beterschap toegewenst en ik heb echt ongelooflijk veel respect voor je instelling! _/-\o_

Two guidelines to be successful: 1) Don't tell everything you know.

Verwijderd

Fijn je weer te zien spammen Soulmaster! _/-\o_

Welcome back en beterschap!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Sjees, da's nogal wat...
Maar goed, gelukkig is het nu nog relatief goed afgelopen :)

Beterschap!

Verwijderd

Beterschap swinger!!!!!!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:45

UTM

Fijn om wat van je te horen. Maar sjees wat een ongeluk, en wat klote voor je dat je niet meer 'normaal' kan eten. Wel mooi vind ik dat je er leuk en gewoon onder blijft _/-\o_ . Ik wens je namens Team Elst ongelofelijk veel succes met je herstel en we zien je wel een x spammen in /5 :P

• reiker
  • Laatst online: 06:46

reiker

dan jij!

Wat een enorme opluchting is het om wat van je persoonlijk te 'horen' !!!

Als we nog even doorgaan met de inzameling kunnen we wel een laptop en een webcam aanschaffen ;)

Zo gezegd, zo gedaan.

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 13:35

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Fijn om een persoonlijk berichtje van je te krijgen Henk.
Carla had ons allemaal even in de piepzak zitten toen ze vertelde dat de doktoren je eventjes opnieuw in slaap hadden gebracht.
Sterkte de komende tijd met het herstel en hopelijk zien we je snel terug in #dpc of #elteor-borislavj.

Tippy out

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

dsmeef schreef op 26 maart 2004 @ 10:26:

Goed idee :) met al het geld dat de laatste dagen gedoneerd is komen we al een aardig eind in de richting geloof ik :)
* Fear-factoR heeft 'm wel geknepen de laatste dagen
Ik ben blij dat je weer in het land van de levenden bent :)

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

_/-\o_ geweldig dit te horen...

veel sterkte met je recovering ;)

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Ook ik ken je niet maar RESPECT voor iemand die zo door het leven gaat!

Beterschap en sterkte de komende tijd.

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
Good luck nog verder mate! Sterkte de komende weken!

Verwijderd

Jeez, ook zo'n versleten "boorlul" dus...die Soul }) 'k Ken er wel meer....

Heb zelf 9 jaar lang op drilling rigs gewerkt, en genoeg ellende gezien in die tijd. En ook al hadden we vroeger "stalen boorwerkers" in tegenstelling tot de houten mannetjes van nu ( :P ), ook toen was het geen goed plan om de strijd aan te gaan met een drillcollar stand...(behalve dan als derrickman, dan was het routine..)

Anywayz, good luck old boy, 'k hoop dat je er snel weer bovenop bent....'t zal even wennen zijn...het feit dat je nu nòg meer beperkingen hebt om rekening mee te houden...maar gezien je optimisme zal je je daar ook wel weer overheen weten te zetten. 'K hoop dat de meiden je ook even een tijdje ontzien ;)

Toi toi,

Michiel.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:49

Zerora

Ik Henk 'm!

Veel Beterschap!

Enneh, voor baby's heb je van die Olvarit potjes voedsel. Is dat niet iets om te proberen?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• mrsar
  • Laatst online: 17:28

mrsar

waar een sar is,is een wodka

wow wel heavy...iig beterschap :)
en mocht je aan die olvarit gaan (zie boven) vergeet dan het zout nie aangezien daar geen zout aanzit :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Beterschap Soul, je aanwezigheid wordt zwaar gemist in de verschillende fora :-)

If you choose to criticise you choose your enemies

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik kan me voorstellen dat je na zo'n ongeluk wel gewend begint te raken aan de gevolgen ervan. Maar het idee dat je nooit meer een echt vaste maaltijd mag eten. Damn... Dat zou mij wel zwaar vallen denk ik...

Soulmaster is ineens een heel toepasselijke naam geworden vind ik :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

damnz, geen vast eten meer?? sterkte man...

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:31

Felyrion

goodgoan!

wow.. had ik nog niet gehoord.. nou, veel beterschap toegewenst in ieder geval!!

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 04:29
Sodeju Soul. Zoveel tegenslag en dan nog zo positief overkomen. Daar kunnen veel mensen die 'ook wel eens een tegenslagje hebben' een voorbeeld aannemen. Chapeau voor je levensinstelling en heel veel sterkte de komende jaren :)
Daar ben ik het helemaal mee eens. Het is heel goed dat je gewoon je leven weer oppakt en dat je verder gaat. Petje af hoor!

Veel beterschap

• aKra
  • Laatst online: 00:52

aKra

Zerora schreef op 26 maart 2004 @ 13:02:
Veel Beterschap!

Enneh, voor baby's heb je van die Olvarit potjes voedsel. Is dat niet iets om te proberen?
Denk dat dat zelfs te zwaar is voor maar 'n maagcapaciteit van 6% die niet goed meer kan malen... ;(

Verwijderd

/me zwaar respect heeft voor soulmaster

dat je je leven zo weet op te pakken en alles positief te benaderen. En nu met deze beperking. _/-\o_

Heel veel beterschap de komende tijd in ieder geval.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 15:55 ]

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Je krijgt die grote aap ook niet klein :)

_/-\o_

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

:9 Welkom Terug, Beterschap! :9

Verwijderd

Gelukkig is soul terug, superveel beterschap gewenst!

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

Respect voor je houding man!! _/-\o_

Heel veel beterschap en dat je snel maar weer hier DPC mag volspammen ;)

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:34

mcB

Welcome back SM. Veel beterschap en sterkte toegewenst!

Strix (Skullflame)

Verwijderd

Wow. Wat een verhaal. Ik weet niet of het zo goed op zou kunnen nemen als ik in zo'n situatie zou zitten.

Veel suc6 met het herstel!

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

Adm.Spock

Duik-Aap

Nou fijn dat het iig nu dan weer stukken beter gaat :)

en als een een BBQ van de aapjes komt dan zullen we goed voor je proeven of het vlees wel lekker is })
offtopic:
dat zou wel erg gemeen zijn... :P

Veel sterkte iig de komende tijd!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-02 14:34

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Sterkte soulmaster :)

Verwijderd

Zo hier is dan weer eens een kleine update.
Sinds vanochtend half negen lig ik niet meer op de I.C maar op een gewone afdeling tussen een paar ouwe zeikerds die niet snappen dat een mens moet internetten.
hahahha :P :P

Veel respect voor jou Soulmaster, kreeg toch wel ff de rillingen toen ik het verhaal las.

In ieder geval veel beterschap!!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:02
Ik zie opeens weer output van SoulMaster bij Seti@home. Soul Master als je dit leest: wil je aub de hart bewaking computers niet met seti infecteren :P Nee, zwaar ongeluk en als ik er alleen maar aan denk...... [kippevel :S :S]

IIG veel beterschap en de laptop met WIFI komt snel je kant op. 1 april verwacht ik hem daar...

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 10:16

Pyrus

Hardknock life

Je hebt iig een zeer toepasselijke nick, meer kan ik niet zeggen Soulmaster :)
Sterkte!

LinkedIn

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

gokje: alle publieke internet machines in het ziekenhuis zijn 'Seti-installed'? :)

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

offtopic:
als het meezit zal in dat ziekenhuis elke pc wat voor dpc doen:P

Ik wens je veel beterschap en een snel herstel!
Ik heb diep respect voor iemand zoiets heeft meegemaakt en zo positief is!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Ik wacht nog steeds op mijn eerste slap in #dpc sinds afgelopen maandag ;)

D3 char(s)

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 22:00
zo das ff om naar van te worden.

ik moet er niet aan denken dat ik geen BBQ's meer mag doen, heb ik nog een zware kluif aan dan bij ons in het team :D

Heel veel beterschap, het is een gouwe ouwe.
hopelijk hou je van kikkerbilletjes hier kan je ze krijgen.

het ziekenhuis gevoel zal ik wel ff meekrijgen donderdag want dan ga ik ook onder het mes.

[ Voor 14% gewijzigd door MeneerKrab op 26-03-2004 23:17 ]

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 14:14

VisionMaster

Security!

Soul het doet me goed weer van je te horen :)

Lekker chillen de komende tijdd, dan kan je ons daarna wel weer te grazen nemen :+

[ Voor 11% gewijzigd door VisionMaster op 27-03-2004 00:19 ]

I've visited the Mothership @ Cupertino

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02 11:57
Mr_Atheist schreef op 26 maart 2004 @ 10:46:
React heeft een optie nodig om een thread voor één bepaalde user te kunnen verbergen :)
:D

Beterschap Soul!!

I'm not weird, I'm a limited edition

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 10:21:
Zo tot zover even een bericht van de soul en hoop jullie spoedig weer hier op GoT te kunnen pesten, want aan mijn humeur hebben ze niet gesleutelt al moet ik zeggen dat sommige belgen geen humor hebben hier in het ziekenhuis .. Moet toch maar eens een keertje bij ons visje in de les gaan om de belgische humor te leren kennen :D :P.
Dat kan geregeld worden hoor. Ik zal alvast een papfles klaarzetten dan :+
Maar ik vrees dat je helaas te maken had met het -- volgens mij veel te grote -- deel van het belgische volk wat het woord 'humor' niet in het woordenboek heeft staan. Met een paar azijnflessen zeg maar :P

In ieder geval respect voor hoe je met zo'n situatie omgaat. Daar kunnen heel veel mensen nog iets van leren.
Good to have you back Soulmaster! En een spoedig herstel gewenst!

Verwijderd

Enorm veel respect _/-\o_ _/-\o_

Veel beterschap de komende tijd

Verwijderd

sterkte en beterschap, want zulke dingen wens je niemand toe
en ook veel sterkte aan je familie.

• ZuBat
  • Laatst online: 11-03-2022

ZuBat

Huh?

Update van Soul :D

Zondag | 28.03.2004
08:14 WHOEIIIII !!!!!!!!!!!!!! [Algemeen]
Het zit erop :D Nederland here i come !!!
Nog een uurtje en de Soul mag naar huis. Al zal de rit naar huis geen prettige worden.. Van de arts nog een injectie gekregen met Fontarin tegen de pijn voor onderweg want de auto is toch niet bepaald comfortabel.

Thuis lekker verder herstellen ! Al duurt de gehele herstel periode nog minimaal 3 weken, nog 3 weken thuis zitten/liggen, veel slapen en niets doen. WAT EEN STRAF :(

Soulmaster

help :?

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 16:19

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Soumaster, *respect* voor je reactie, algehele houding en natuurlijk de blijvende inzet hier op GoT...

Daar mogen meerdere (ook in mijn kring hier) een voorbeeld aannemen!

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Pagina: 1