Ik heb een formuliertje, waarbij hij checkt of je je naam etc. wel ingevuld hebt, is dit niet het geval geeft hij een melding. Als je dan op terug drukt staat nog steeds je hele bericht er wat je getypt hebt, zodat je dit niet weer opnieuw hoeft te typen. Zo wil ik het dus hebben en zo heb ik het nu ook.
Maar als ik het include in m'n index.php gaat het mis en staat er niks meer. dit is mijn code:
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ??
Maar als ik het include in m'n index.php gaat het mis en staat er niks meer. dit is mijn code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
| if (isset($_POST['submit'])){ if ($bericht == "") $error="Je moet een <b>bericht</b> invullen"; if ($email == "") $error="Je moet je <b>e-mailadres</b> invullen"; if ($naam == "") $error="Je moet je <b>naam</b> invullen"; if ($titel == "") $error="Je moet een <b>titel</b> invullen"; // als er geen error gekomen is plaatst hij de gevens in de database if (!$error) { $query = "INSERT INTO nieuws (titel, naam, email, bericht, datum, datumkort) VALUES ('$titel','$naam','$email','$bericht','$datum','$datumkort')"; mysql_query($query) or die (mysql_error()); echo "Het nieuws is succesvol toegevoegd."; // als hij wel een error gevonden heeft geeft hij dat aan } elseif ($error) { echo "$error | <a href='javascript:history.go(-1)'>terug</a>"; } } else { ?> <form name="admin" method='post'> <table width="400" cellspacing="0"> <tr> <td><b>Naam:</b></td> <td><input type="text" name="naam" value="KJ"></td> </tr> <tr> <td><b>E-mail:</b></td> <td><input type="text" name="email" value="theultimate22@hotmail.com"></td> </tr> <tr> <td><b>Titel:</b></td> <td><input type="text" name="titel"></td> </tr> <tr> <td valign="top"><b>Bericht:</b></td> <td><textarea rows=10 cols=40 name="bericht"></textarea></td> </tr> <tr> <td></td> <td> </td> </tr> <tr> <td></td> <td><input type="submit" name="submit" value="Post"></td> </tr> </table> </form> |
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ??