Toon posts:

snelheid wippit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik las laatst dat je via wippit.com voor $49 onbeperkt mp3's kan downloaden... legaal!! Maar wat ik me nu afvraag is met welke snelheid dat gaat.

Heeft iemand hier al ervaring mee?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:10

Zoefff

❤ 

Sorry hoor, maar denk je serieus dat je voor $49,- onbeperkt, LEGAAL mp3tjes kan downloaden?

Ik heb er een hard hoofd in. Een erg hard hoofd, dit riekt naar je reinste oplichterij, of op zn minst een flinke adder onder het gras zodra je je $49,- hebt gestort :/

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

onbeperkt mp3tjes downloaden die toch al gratis waren? ^_^

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:10

Zoefff

❤ 

Bovendien is het geen 49 dollar, maar pond, wat toch flink wat meer is ;)
[q]• Buy one a time from as little as .29p and only enter your credit card details once
• Or pay by SMS from your mobile phone (currently available UK users only)
• Get an annual Wippit subscription for only £50 for a year of UNLIMITED downloads
• Or get a Wippit Subscription for only £12.99 a month
Waar je precies genaaid word weet ik nog niet, maar ik zou er niet aan beginnen als ik jou was. Als je legaal muziek wilt downloaden, kan je beter gebruik maken van een van de recente grote sites hiervoor die de laatste tijd worden opgezet.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-08 19:36

Khaine

Python liefhebber

Ik maak ook gratis MP3-tjes , zegmaar .

Verw8 geen bekende bands als je voor 50 pond zoveel nummers te kan downloaden . Misschien een limiet in het aantal per maand ? (lees de kleine letters en kom nog eens terug om de uitslag te melden ).

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Verwijderd

Topicstarter
Hello... please stay on-topic :)

Ik ben eigenlijk alleen benieuwd naar de snelheid waarmee je kan downloaden.
Heb een nieuwsbericht gelezen dat ze een contract hebben gesloten met een grote platenmaatschappij en dat het aanbod steeds beter wordt.

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Het feit dat je het aanbod alleen te zien krijgt als je lid wordt, zegt al genoeg over het aanbod...

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Buy one a time from as little as .29p and only enter your credit card details once

Or pay by SMS from your mobile phone (currently available UK users only)

Get an annual Wippit subscription for only £50 for a year of UNLIMITED downloads

Or get a Wippit Subscription for only £12.99 a month

De betaald dus 50 pond per jaar en voor elk nummer nog eens 29 ct, maar dan mag je wel zo vaak 29 ct uitgeven als je wilt ;)

Verwijderd

Topicstarter
SSH schreef op 26 maart 2004 @ 10:33:

De betaald dus 50 pond per jaar en voor elk nummer nog eens 29 ct, maar dan mag je wel zo vaak 29 ct uitgeven als je wilt ;)
haha... yeah right :+

Het is trouwens wel mogelijk om te zoeken in de nummers zonder lid te worden.
Je kan ze dan alleen niet downloaden.

Maar er is dus niemand die hier ervaring mee heeft?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 12:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
echt niemand??

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:55
/dns www.wippit.com 217.204.18.8 > UK
Goeie routing dus iig. Lijkt me wel dat ze minimaal 100mbit hebben als het niet 1gbit is of nóg meer. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel users er op dat moment op zitten, maar ik ga er vanuit dat je gewoon je max. snelheid moet kunnen halen, als je ADSL hebt ;)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Pagina: 1