[spv200] Synchronisatie meerdere mappen met contacten

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik ben sinds vandaag de trotste eigenaar van de Orange SPV E200. Een prachtige telefoon en ik ben er ook heel blij mee.

Wat ik het meest prettig vind is dat de synchronisatie met mijn pc nu weer fantastisch gaat werken. Maar daar zit ook een minpuntje wat ik in dit topic ga vragen.

Ik heb Outlook 2003, en in Outlook beheer ik al mijn contactpersonen. Deze stop ik netjes in mappen. Zie hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dvanleuv/outlook2003.png

Echter, als ik synchroniseer met mijn SPV worden alleen contactpersonen uit de map "Contactpersonen" op de SPV gezet en vice versa. Ik wil dus gewoon dat contactpersonen uit alle mappen worden gesynchroniseerd en daar geen wijzigingen in worden aangebracht.

Een klein zoektochtje leverde deze link op. Dit lijkt precies op wat ik zoek, maar helemaal zeker weet ik het niet. Ik zou het natuurlijk kunnen proberen, maar deze versie werkt alleen onder Outlook 2000 en 2002, en laat ik nou de nieuwste versie 2003 gebruiken.

Kortom, hoe los ik dit op zodat ik al mijn contacten netjes kan synchroniseren?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Mijn excuses dat ik dit topic omhoog kick, maar ik heb een aanvulling hierop en wil toekomstige zoekers dit antwoord niet onthouden.

Ik gaf al een linkje naar de Microsoft website hierboven waar het programmatje Outlook PCS staat. Uiteindelijk heb ik het maar geïnstalleerd (ondanks dat het voor Outlook 2002 is) en het werkt vrij aardig.

De map contactpersonen wordt een beetje onbruikbaar omdat Outlook PCS hier alsnog ál je contacten in dumpt, maar alle andere mappen kun je individueel configureren of deze wel of niet gesynchroniseerd moeten worden met de contactpersonenverzamelmap. Vervolgens moet je een knopje indrukken om te synchroniseren.

Vanuit ActiveSync ontstaat een mogelijkheid om óók de mappen met contactpersonen te kiezen (wat dus ook in Outlook kan), dus dat is dan de "integratie" ;).