Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanbieding: compleet navigatiesysteem, koopadvies gevraagd.

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mkools24
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05-2021
Goed, iedereen op mijn werk en in mijn omgeving heeft zo'n verdomde
ipaq met gps ontvanger, cradle en lader in de auto, tom tom nav. etc.
Ik wil er ook zooo graag eentje, al een tijd lang!
(Ik ben een superslechte navigator, rij altijd verkeerd)

Nu zag ik de volgende aanbieding:

http://www.pcsnel.nl/details.asp?productid=6397

Leek me perfect en niet duur voor een navigatiesysteem, EUR 534.
Wel jammer dat je ook voor tomtom betaald, omdat ik die hier al
heb liggen (3.0).

Is dit wat? of is het niks? graag jullie mening hierover, misschien
is er nog wel een goedkoper alternatief maar ik denk het niet als
ik zo eens rondkijk :)

Alvast bedankt voor de reacties!!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 09:37

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Lijkt wel heel goedkoop te zijn als ik de link kijk in de pricewatch: pricewatch: HP iPaq H2210 + TomTom Navigator 2 Buetooth (Benelux)
Daar staat PCsnel ook tussen voor 649 Euro. Maar goed als jij vind dat je een pda met TomTom moet kopen omdat 'iedereen' die je kent er een heeft ben je IMHO niet goed bezig.
(Het lijkt er eerder op dat je voor jezelf een excuus zoekt om er eentje te kopen >:) )

In dat geval kopen! :D En er heel veel plezier mee hebben. (en bovenal, nooit meer naar de prijzen kijken van zulke dingen ;) )

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-11 00:02

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er zijn veel slechte exemplaren van de TomTom GPS-ontvanger die een zeer slechte ontvangst hebben. Ik ben ook met zo'n iPaq 2210 + TomTom setje begonnen en na een maand had ik de GPS-ontvanger en de PDA-houder al vervangen door beter spul. Als je niet zo'n afzichtelijke zuignap aan je raam wilt hebben moet je rekening houden met de kosten van bijv. een Brodit houder. De TomTom houder is gammel en je moet telkens zelf het kabeltje in de iPaq frotten, dat wil je niet.

• mkools24
Femme schreef op 26 maart 2004 @ 01:35:
Er zijn veel slechte exemplaren van de TomTom GPS-ontvanger die een zeer slechte ontvangst hebben. Ik ben ook met zo'n iPaq 2210 + TomTom setje begonnen en na een maand had ik de GPS-ontvanger en de PDA-houder al vervangen door beter spul. Als je niet zo'n afzichtelijke zuignap aan je raam wilt hebben moet je rekening houden met de kosten van bijv. een Brodit houder. De TomTom houder is gammel en je moet telkens zelf het kabeltje in de iPaq frotten, dat wil je niet.
Tja daar zit wat in, goedkoop is duurkoop, maar die afzichtelijke zuignap
tegen mijn raam interesseert me net zoveel als heel die auto, niets :)
Het gaat mij puur om de functionaliteit, meer niet.
Ik moet af en toe hele lange afstanden rijden en het is altijd beter dan
een printje van de leaseplan.nl routeplanner :)
Het is dus maar voor zeer regelmatig gebruik in de auto en verder zal ik
buiten de auto alleen wat basisfuncties gebruiken zoals agenda etc.

thx zover :)

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Voor dat geld kan je de Ipaq 2210 beter los kopen als je de TomTom software al bezit.
Op de pricewatch kost ie €324.
Voor die €211 verschil kan je een betere gps ontvanger kopen,misschien een Globalsat BT308 bluetooth of een Rikaline GPS muis 6010 X5.
Voor de wat betere houders moet je bij Brodit zijn.

Zelf heb ik gekozen voor deze oplossing,Ipaq 2210/BT ontvanger/Brodit houder en software los gekocht.
Je bent ongeveer hetzelfde kwijt maar de losse onderdelen zijn van betere kwaliteit,kijk anders eens op pocketpc-club.

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 09:21

Dutch_guy

WYSIWYG

Ik zou iets meer geld uitgeven en gaan voor een Ipaq 2210 met een bluetooth gps. Geen gedonder met kabeltjes. Echt perfect.

Ik heb zelf de 2210 met deze bluetooth gps: http://www.pocketgps.co.uk/emtac.php

Pay peanuts get monkeys !

Verwijderd

Waar heb je TomTom 3 vandaan los? doe je hem ook verkopen? ik heb wel interesse, dan kun jij dat hele pakket kopen en verkoop je tomtom 3 aan mij

• mkools24
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 10:47:
Waar heb je TomTom 3 vandaan los? doe je hem ook verkopen? ik heb wel interesse, dan kun jij dat hele pakket kopen en verkoop je tomtom 3 aan mij
Check je mail :)

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

laatst wel een leuke aanbieding gehad bij de aldi.. voor 499 was je klaar (ook met xscale 400 Mhz en verschillende cf kaartjes erbij met daarop planner voor .. volgens mij europa.. dat weet ik dan niet zeker). Alles erop en eraan check ff de [rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel VI][/rml] draad
Mijn broer heeft hem gekocht en is er tevreden mee (alleen wat problemen met activesync...) zit ook een houder bij die gewoon goed is.. niks gammels aan.
Hij is hier en daar bij de aldi nog te koop..

• TAMW
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 19:27
Femme schreef op 26 maart 2004 @ 01:35:
De TomTom houder is gammel en je moet telkens zelf het kabeltje in de iPaq frotten, dat wil je niet.
Deze is echt heel veel beter geen losse kabel meer zie het plaatje hier:

http://www.halfords.nl/sh...TOMTOM&product_id=114610#

Best leuke aanbieding van Halfords trouwens, is al met Tom Tom 3
en geen verzendkosten maar meteen in een van de filialen ophalen.

[ Voor 11% gewijzigd door TAMW op 27-03-2004 18:06 ]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-11 00:02

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Die houder ziet er al een stuk beter uit. Ik ben alleen dus niet zo'n fan van de TomTom GSP-ontvanger. Er zijn ook mensen die probleemloos met dat ding kunnen werken, dus wellicht had ik een slecht exemplaar.

Persoonlijk vind ik Bluetooth ontvangers niet zo nuttig tenzij je regelmatig van auto wilt wisselen. Een ontvanger met een kabeltje die netjes is weggewerkt heb je geen omkijken meer naar (geen ontvanger opladen). Dankzij de actieve PDA-houder zal de PDA vrijwel nooit meer een lege accu hebben.

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

henkleerssen schreef op 26 maart 2004 @ 12:33:
laatst wel een leuke aanbieding gehad bij de aldi.. voor 499 was je klaar
<knip>
Hij is hier en daar bij de aldi nog te koop..
Hey Henk (I presume), weet je dat laatste zeker? Zo ja, welke Aldi weet jij of denk jij te weten waar ze 'm nog hebben? Ik was hier te laat achter, anders had ik 'm gelijk al gehaald, maar als ze 'm inderdaad hier en daar nog hebben... _/-\o_

Nomen nescio

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

ja .. een week of twee waren ze dus hier en daar dus te koop.. volgens het draadje wat ik je al aangaf.. maar je moet wel ff goed rondkijken. Waar zou ik dus niet meer weten. Je zou eens rond kunnen bellen anders (ipv elke aldi aldi buurt afgaan.. scheelt je reiskosten)

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:53
Als je de software toch al hebt kun je gewoon bij de pdashop een losse ontvanger kopen. En een losse houser. Ik heb mijn GPS ontvanger helemaal onder mijn dashboard weggewerkt en werkt nog steeds perfect! Het enige wat je in mijn auto ziet is een brodit houder. Verder niks. Is ook beter m.b.t. diefstal.

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 21:10
In de aldi's hier in de regio heb ik ze afgelopen woensdag nog zien liggen.. De aldi in meppel en staphorst.. die medion dingen

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 17:49
Waarom is de simpelste oplossing nog niet gepost ?

Kijk eens op het forum van Pocketpc club (www.pocketpcclub.nl) en dan in de vraag en aanbod sectie.
Leuke 2e hands (en goede, want die mensen zijn allemaal heel zuinig op hun spulletjes) voor een zacht prijsje.
Zeker als je TT3 al hebt liggen.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Verwijderd

ik heb ook interesse. heb je die nog?
Pagina: 1