php forum probleem

Pagina: 1
Acties:

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:37
hoi,

ik heb een forum staan op lycos. nu wil ik deze verhuizen naar mijn eigenwebser.

op die webserver heb ik een nieuw forum gemaakt, want ik dacht ik kan de berichten en users wel kopieëren naar het nieuwe forum op mijn eigen webserver

niet dus..:(

weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen op het forum op lycos te verhuizen naar mijn eigen webserver?

gewoon stom weg downloaden en dan op mijn webserver zetten werkt niet.:(

• Sosabowski
  • Laatst online: 22-08 20:37

Sosabowski

nerd

Handmatig overtypen? :?

Misschien dat je ons iets meer informatie kan geven over database type, forum software, fat-file of SQL enz... ?

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• ProudElm
op mijn webserver is mysql 3.1 geinstalleerd. het nieuwe forum werkt perfect.

alleen ik heb geen idee wat er op lycos word gebruikt, dan heb ik zelf niet ingesteld..:S

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De meeste fora kunnen je een database-dump geven die je dan vervolgens als backup kunt terugzetten. Je kant toch ook via phpMyAdmin de database kopiëren en dumpen in de databeest van je webserver. Probeer het eens uit zou ik zeggen.

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 21:01

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Maak een sql dump van de database en zet die weer op je server. Dit kun je bijvoorbeeld doen dmv MySQLPHPAdmin. Als je dit niets zegt, meldt het dan ffies.

• Sosabowski

Sosabowski

nerd

Misschien wel handi al je zelf ook dezelfde software gebruikt als lycos? Anders geef ik je weinig kans.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• ProudElm
heb ik net geprobeerd, geeft ie een error..

Informatie
Er is geen bestand ge-upload

het bestand heet:phpbb_db_backup.sql

• ProudElm
IorGie schreef op 26 maart 2004 @ 01:06:
Misschien wel handi al je zelf ook dezelfde software gebruikt als lycos? Anders geef ik je weinig kans.
heb geen idee wat voor software lycos gebruikt..:S

• ProudElm
EVILSalami schreef op 26 maart 2004 @ 01:06:
Maak een sql dump van de database en zet die weer op je server. Dit kun je bijvoorbeeld doen dmv MySQLPHPAdmin. Als je dit niets zegt, meldt het dan ffies.
ik snap al wel wat van dat mysqladmin.exe, moet ik daar nog iets instellen dan?

• Sosabowski

Sosabowski

nerd

Kerel, en nou moeten wij raden wat die error betekend? Op deze manier kunnen we je natuurlijk nooit helpen. Als jij er weinig moeite voor wilt doen, prima! Maar verwacht dan niet van anderen dat zij overuren gan draaien om jouwn probleempje op te lossen.

voorbeeld:
ik vraag: "misschien dat je iets meet informatie kan geven over ... forumsoftware"
en jij schijft: "het nieuwe forum werkt perfect"

:X

• ProudElm
sorry voor die multi post..:)

ik heb nu het oude forum gebackup dmv een Gzip comprimeer bestand.

als ik vervolgens op het nieuwe forum herstel database uitvoer en dan dan bestand kies krijg ik de volgende error:

Error importing backup file

DEBUG MODE

SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax near'

wat zit er fout dan?

• ProudElm
IorGie schreef op 26 maart 2004 @ 01:12:
[...]

Kerel, en nou moeten wij raden wat die error betekend? Op deze manier kunnen we je natuurlijk nooit helpen. Als jij er weinig moeite voor wilt doen, prima! Maar verwacht dan niet van anderen dat zij overuren gan draaien om jouwn probleempje op te lossen.

voorbeeld:
ik vraag: "misschien dat je iets meet informatie kan geven over ... forumsoftware"
en jij schijft: "het nieuwe forum werkt perfect"

:X
ik geef de error toch aan? staat er onder..:S

punt is ik zit er al aan te kloten van af 2300 uur.. dus ik ben het zat aan het worden, vandaar dat ik hier ga posten.

[ Voor 6% gewijzigd door ProudElm op 26-03-2004 01:15 ]

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35

nimm2

.

lycos gebruikt toch ook phpmyadmin

exporteren die hap en de dump invoeren in SQL, bij voorkeur weer bij phpmyadmin

• ProudElm
laat allemaal maar hangen..

HET WERKT ALLEMAAL!! >:) >:) >:)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ProudElm schreef op 26 maart 2004 @ 01:19:
laat allemaal maar hangen..

HET WERKT ALLEMAAL!! >:) >:) >:)
Leg dan ook aub uit hoe voor als iemand nog eens dit probleem heeft...

{signature}

• Sosabowski

Sosabowski

nerd

Stel je voor...

• ProudElm
geen idee waarom het werkte..:S

had niks aan de instellingen verandert. ik loop weg op te pissen en een pilsje te pakken, en het werkt...:S
Pagina: 1