"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Snap niet helemaal wat je bedoelt...
Je mist schijfruimte ofzo? Volgens de schijfeigenschappen gebruik je bv 20 gb maar als je in verkenner de bestanden laat uitrekenen kom je zeg op 10 uit?
Je mist schijfruimte ofzo? Volgens de schijfeigenschappen gebruik je bv 20 gb maar als je in verkenner de bestanden laat uitrekenen kom je zeg op 10 uit?
Verwijderd
Al een checkdisk geprobeerd? Mijn schijf is onlangs ook zo raar gaan doen in XP dat ie vol leek en ik nix zag. Na een checkdisk ontdekte die allemaal fouten.
Ik heb het ook op een Samsung schijf. Echt heel vreemd. Dit ging wel om de 120 GB harde schijf maar ik wist dat ik heel veel mp3 mixen(van napster nog) erop had staan en van de ene dag op de andere dag weg. Data recover heeft aardig wat terug kunnen halen maar waarom? Weet ik niet. Het ging bij mij om zo'n 10 gb aan data. Bij mij kwam het nog gelukkig terug.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Verwijderd
klinkt als een verminkte fat tabel...
je hebt nog wel dat de ruimte die de bestanden in beslag neemt geclaimt wordt door de tabel maar de adressering is weg. mischien moet je hiervoor een tooltje vinden, ik weet er zo niet een. wel verstandig is de resterende data te backupen en een fdisk/format actie te doen. de tabel is waarschijnlijk al onherstelbaar beschadigd. er is geen reden waarom deze niet verder zou worden verminkt door opzoek/nieuwe schrijf acties nu heb je nog de resterende data over een tijdje mischien houd hij er helemaal mee op. (fat)
je hebt nog wel dat de ruimte die de bestanden in beslag neemt geclaimt wordt door de tabel maar de adressering is weg. mischien moet je hiervoor een tooltje vinden, ik weet er zo niet een. wel verstandig is de resterende data te backupen en een fdisk/format actie te doen. de tabel is waarschijnlijk al onherstelbaar beschadigd. er is geen reden waarom deze niet verder zou worden verminkt door opzoek/nieuwe schrijf acties nu heb je nog de resterende data over een tijdje mischien houd hij er helemaal mee op. (fat)
Als je echt schijfruimte te kort komt en je hebt een "norton protected recycle bin", dan ligt het zeer waarschijnlijk daaraan.
Probeer die eens te legen en dan komt er heel wat gb vrij! Bij mij iig wel. Gewoon die norton uitschakelen en je probleem is weg.
Probeer die eens te legen en dan komt er heel wat gb vrij! Bij mij iig wel. Gewoon die norton uitschakelen en je probleem is weg.
Ik heb geen Norton. Het is trouwens idd een samsung.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Dat is een beetje onduidelijk. Waaruit maak je dit op?Domus schreef op 25 maart 2004 @ 23:49:
Ik heb hier een samsung 40gb 5400 en ik ben ongeveer 15Gb kwijt, terwijl het er nog wel op staat.
Wélke programma's had je geprobeerd? Spacemonger en/of diverse datarecoveryprogramma's?Hij ziet de bestanden niet meer en ik heb al verschillende progjes uit de faq geprobeerd maar ik krijg niets terug.
Pagina: 1