Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom
Heb hier ooit eens een toic over gelezen, je hebt waarschijnlijk een verkeerd ip. Onjuist aangemeld. Paar keer modem reseten tot je een ander hebt.
Ik heb dit abbo al een half jaar
Ik kan al een half jaar er niet op komen..
Ligt het niet aan de firewall in de router?
Bovendien is het ip nu nog fixed
Ik kan al een half jaar er niet op komen..
Ligt het niet aan de firewall in de router?
Bovendien is het ip nu nog fixed
[ Voor 13% gewijzigd door Reut op 25-03-2004 23:49 ]
Meen me een topic te herineren met hetzelfde probleem, vandaar dat ik dacht dat proberen altijd kan.
Wat krijg je als je een tracert doet of via een proxy verbinding probeert te maken?
Wat krijg je als je een tracert doet of via een proxy verbinding probeert te maken?
Als ik een tracert op omroep.nl doe, dan timed hij op een gegeven moment uit, na
rtr-po-01.net.nob.nl?
rtr-po-01.net.nob.nl?
Ik heb het in het begin gehad, 2 maanden terug, toen kon ik bijvoorbeeld helemaal niet op de Gentoo servers komen zonder een proxy te gebruiken. Het leek er zeer sterk op dat mijn IP ergens geblacklisted was. na een aantal mailtjes naar de eigenaren van de blokkerende routers, wanadoo en gentoo, werkte het spontaan, de laatste was de enige die reageerde en mij vertelde dat hun geen ip-bans hanteren.
De andere 2 heb ik niks van gehoord, maar daarna was het op miraculeuze wijze opgelost
De andere 2 heb ik niks van gehoord, maar daarna was het op miraculeuze wijze opgelost
Dat zijn DNS-problemen bij Wanadoo.. Die zijn inderdaad behoorlijk berucht geweest: Cable wanadoo, sommige sites laden niet zoals google
- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
yep, dat probleem heb ik ook gehad...
heel vreemd, en over het algemeen bij een reboot [dat je dus ook een nieuw IP address over het algemeen krijgt van je modempje] doet hij het vaak wel, ligt dacht ik ook op de range waar je op komt.
wat je dacht ik ook kan proberen is andere DNS servers instellen, maar kweet niet welke DNS settings je daarvoor kan gebruiken, die had ik op een post hier op GoT ook gevonden
* pr0mpt is desondanks nog wel blij met zijn wanadoo verbindinkje... soms alleen een schop nodig
heel vreemd, en over het algemeen bij een reboot [dat je dus ook een nieuw IP address over het algemeen krijgt van je modempje] doet hij het vaak wel, ligt dacht ik ook op de range waar je op komt.
wat je dacht ik ook kan proberen is andere DNS servers instellen, maar kweet niet welke DNS settings je daarvoor kan gebruiken, die had ik op een post hier op GoT ook gevonden
* pr0mpt is desondanks nog wel blij met zijn wanadoo verbindinkje... soms alleen een schop nodig
pr0mpt - It never hurts to help!
hehe, bedankt jongens.
Ik heb de MTU op 1400 gezet in router en nu werkt het als een zonnetje.
Bedankt
Ik heb de MTU op 1400 gezet in router en nu werkt het als een zonnetje.
Bedankt
Pagina: 1