[PSP6.02] In-/Uitzoemen filmbeeld blijkt even groot.

Pagina: 1
Acties:

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:26
Ik heb al gezocht op het forum maar ik kan niks vinden wat op mijn probleem lijkt.

Ik heb een filmpje die ik afspeel met Media Player Classic.
Ik maak met alt+Print Screen een screendump van actieve windows.
In Paint Shop Pro haal ik dit van het klembord af. (paste)

Als ik nu in- of uitzoem dan blijft het filmpje altijd even groot en veranderd alleen de mediaplayer qua grote.

Dit is bijzonder vervelend omdat ik het filmgedeelte wil hebben maar niet de navigatie enzo. Dus ik groot maken en selecteren knippen, plakken (paste as new image) en hier krijg ik dus te maken met dit zelfde probleem.
Van de week ook op dezelfde manier plaatjes gemaakt en hier was geen vuiltje (toen) aan de lucht.

Ik heb het ook geprobeerd met PrintKey, hiermee kun je van willekeurig deel van je windows een stuk knippen. Hiermee heb ik hetzelfde probleem.

Extra uitleg om probleem uit te leggen, als ik venster over mijn scherm beweeg dan blijft dus het plaatje altijd op exact dezelfde plek en de overige componenten schuiven wel mee. (van de screendump) Dus je kan het kruisje van afsluiten in het midden van de film krijgen. (je ziet dan alleen film wat binnen het media player venster ligt)

Wie weet een oplossing voor mijn probleem.

• Goof2000
Weet iemand hier een oplossing voor.
Ik zit nu op andere pc met WIN NT ipv Win98SE thuis.
En gebruik Quick Time player ipv andere prog. thuis.
Hierbij treed hetzelfde probleem op. Ook als ik print screen maak van heel het scherm.

Heeft er nog iemand een tip of hint?

• Goof2000
Nu heb ik het met Windowds Media player 7.01 geprobeerd en daar lukt het wel gewoon. :?
Ik heb in de afgelopen tijd heel veel gezocht naar oplossingen maar heb niks gevonden.
Het zal wel een bug in Windows zijn.
Ik heb helaas geen Win XP om uit te testen of het daar ook voor komt.