Toon posts:

Geen geluid in Real audio/video files

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er niks van, heb een paar bestanden gedownload met StreamBox VCR, ik had wel eventjes geluid in Xplayer, maar nu ook niet meer, heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? :?
De bestanden zijn niet beschadigt denk ik.

Trouwens, wat ik ook niet snap is dat sommige films het in de ene player wel doen en in de andere weer niet. Als ik gewoon alle codecs heb geinstalleerd zouden alle players het toch moeten kunnen weergeven? AVI doet het bv alleen in Media Classic Player.

Verwijderd

Topicstarter
Wat betreft de real audio/video files weet ik al wat het probleem is, zodra ik een bestand open gooit het automatisch mijn wave volume naar nul. Iemand een idee waarom?

• Aghilas
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 22:38:
Wat betreft de real audio/video files weet ik al wat het probleem is, zodra ik een bestand open gooit het automatisch mijn wave volume naar nul. Iemand een idee waarom?
Jongen jongen jongen.... geloof het of niet, maar ik zit nu sinds 2 dagen met dit probleem, en door de search ben ik op dit topic gekomen _/-\o_

Echt ZWAAAR irritant is het... hiervoor had ik het NOOIT, dus ikw eet echt niet wat er ineens aan de hand kan zijn...

Iedere keer als ik een Real file open via Media Player Classic (via andere players heb k het probleem niet, probeer maar een .ram bestand in WMP te openen: geen enkel probleem) dan wordt mijn WAV op nul gegooid (net als jou dus) :( en moet ik weer naar de eigenschappen van Geluid gaan |:( wat is dit nou voor irritants :(

k heb al van alles geprobeerd en geherinstalleerd, maar t kwam toch weer terug |:(

Iemand ?? :|

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb het antwoord inmiddels al, het is een bekende bug in Media Player Classic. Hopelijk wordt het gefixed in de nieuwe versie.

• Aghilas
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 18:21:
Ja, ik heb het antwoord inmiddels al, het is een bekende bug in Media Player Classic. Hopelijk wordt het gefixed in de nieuwe versie.
Ik heb de boosdoener gevonden, het was een registerkey:

hier heb ik het gepost: AIW9800SE in "Speel *.RM ZONDER Realplayer/Realone gei..."