Toon posts:

@home email foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met de instellingen voor de @home mail. ik zit namelijk via de computer van mijn pa op internet. Hij heeft twee netwerkkaarten 1 die verbonden is met die van mij en 1 met de modem. Probleem is dat ik mijn pop3 mail niet binnen kan halen omdat ik een fout kreeg en outlook geeft de volgende oorzaak

This behavior can occur because Outlook cannot resolve the Simple Mail Transport Protocol (SMTP) and Post Office Protocol version 3 (POP3) names of "mail" from the ICS client if you use a Microsoft Windows-based computer that is configured as an ICS client in a small network and if the ICS host computer is connected to an Internet service provider (ISP) through a cable modem.

weet iemand hoe ik dit op moet lossen?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

[google=This behavior can occur because Outlook cannot resolve the Simple Mail Transport Protocol (SMTP) and Post Office Protocol version 3 (POP3) names of "mail" from the ICS client if you use a Microsoft Windows-based computer that is configured as an ICS client in a small network and if the ICS host computer is connected to an Internet service provider (ISP) through a cable modem] :+

Levert op als eerste hit:

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;291643

Heb je die al gechecked?

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar ik weet het totale adres niet van @home en ze geven het ook niet vrij. Heb ze namelijk meerdere malen gemaild

Verwijderd

je gebruikt waarschijnlijk mail als pop3/smtp server, maak hier eens mail.home.nl van

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:44

Korakal

Up up up!

Kom, beetje puzzelen/zoeken/eigen initiatief wordt hier toch wel van je verwacht.
Met bovenstaande hints moet het zéker lukken :)

Dit topic is gesloten.