Toon posts:

office 2003 installatiefout

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
IJ561401.cab staat wel op de cd, maar hij kan hem niet vinden.
Ik heb het hier over de installatie van Office 2003. NL.
De zoekfunctie van Windows geeft aan dat het bestand wèl 4x op de CD staat.
Als ik het bestand wil openen geeft ie aan dat het niet goed is.

Ik heb geprobeerd de inhoud van de CD-rom naar de harde schijf te kopieren, maar ook dat loopt vast op DITZELFDE bestand: "kan dit bestand niet kopieren".

Daarna heb ik nog geprobeerd alles behalve dit bestand te kopieren, maar ook dan geeft ie bij een aantal bestanden de melding dat ie ze niet kan kopieren (ongeldige MS-dos functe).

Ik heb via de mail het betreffende bestand toegestuurd gekregen, maar als ik tijdens de installatie daarnaartoe laat bladeren, accepteert ie het niet en blijft vragen om de originele CDrom.

voor alle duidelijkheid: betreft dus een kopie van het origineel.
over mijn CDspeler:
Pioneer dvd-120
NEC ND-2500A
Gebruik Windows XP

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:25
Stop eens de originele cd in je cd speler, en kijk wat er gebeurt :)

Ik neem aan dat je die hebt natuurlijk :X

[ Voor 26% gewijzigd door Tarzan op 25-03-2004 21:08 ]

..:: ::..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 21:05:
....
Ik heb via de mail het betreffende bestand toegestuurd gekregen, maar als ik tijdens de installatie daarnaartoe laat bladeren, accepteert ie het niet en blijft vragen om de originele CDrom.
....
Lijkt mij dus dat hij geen orginele cd heeft.

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 21:11:
[...]

Lijkt mij dus dat hij geen orginele cd heeft.
Ja, dan houdt het op natuurlijk O-)

..:: ::..

Verwijderd

Moet je toch nog een x copieren, of je hebt de verkeerde office gedownload. 1 die al corrupt was. Hier kan niemand je verder mee helpen lijkt mij.

Verwijderd

Misschien iets mis gegaan met branden. Probeer de BIN of ISO eens te mounten; en via je virtuele drive te installeren.

Anders is het gewoon bad luck en opnieuw downloaden. Of natuurlijk het origineel kopen :o

Ik vind hier het gezegde van wat een modje ooit vermeld heeft wel toepasselijk: "zelf gedownload, zelf de problemen oplossen''; of hoe dat ook ging :P

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 22:43 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Als je met kopieën aan de gang gaat, moet je ook niet klagen dat het niet werkt, je hebt er immers niet (als je CD + brandtijd wegdenkt) voor betaalt. Helaas pindakaas, de originele CD er in doen werkt waarschijnlijk namelijk gewoon wel goed :)

offtopic:
En als dat niet zo is, moet je 'm omruilen voor een werkend exemplaar. Wij kunnen het vanaf hier ook niet werkend maken :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.