Toon posts:

[FarCry]Muis is niet echt lekker smooth

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me vandaag ook maar weer eens door de bocht gegooid en FC gekocht. Leuk spel, graphics zijn idd om effe over naar huis te schrijven. MAAAAR de muis is ruk. Ik heb een usb / optica en een draadloos / optical beiden gaat het niet lekker, als ik vanaf links naar rechts beweeg in windows gaat dat mooi zachtjes en vanzelf... het schokt niet en gaat soepel, beweeg ik sneller gaat de muis sneller.

In farcry dus niet, daar heb ik vaak moeite om op de mannetjes hun hoofden te mikken, vaak niet nauwkeurig en happerig. Bij UT2k4 werkt het dus gewoon prima, ... ben eigenlijk geneigd om maar ut te gaan spelen, want dit wil niet werken :( iemand een hint / tip

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
zelfde prob hier, muis gaat echt enorm laggen maar alleen als de framrate daalt onder de 30.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Verwijderd

Ik had een dergelijk probleem met Unreal Tournament (original), maar toen draaide ik in Windows 2000. In Windows XP ging het weer soepel.

Verwijderd

Topicstarter
Drake schreef op 25 maart 2004 @ 21:29:
zelfde prob hier, muis gaat echt enorm laggen maar alleen als de framrate daalt onder de 30.
Jah Framefrate nog niet gezien eigenlijk. Maar idd het is gewoon laggy, als ik beweeg duurt het een aantal ms voordat ie idd ook beweegt, laat dat nu net genoeg zijn om dood geschoten te worden. UT2K4 enz no problems alleen hier

Verwijderd

nee, niet ut2k4 ;) , als je daar mouseprobs hebt moet je je ECHT zorgen gaan maken
maar ut99 had hier idd ook probs... in farcry nog nix gemerkt...

heb je standaard logitech drivers? en wat gebeurt er als je wat met de .cfg's van farcry speelt? (of .ini's, weet ik wat voor extensie die dingen hebben :P )

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 09:52 ]