Ik heb laatst de nieuwste drivers etc... gedownload voor mijn Audigy 2 kaart omdat hij anders geen eax etc... wilde ondersteunen. dit is nu gelukt... maar nu bij een spel of ander bewegend beeld komt er enorm veel ruis. zelfs als ik op got bijvoorbeeld scroll met mijn muis dan hoor je ruis... enkel als er iets beweegt? wat is dit voor geks? nooit last van gehad.... en hoe krijg ik dit weg?
lol topic kan dicht gevonden.Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 20:43:
Ik heb laatst de nieuwste drivers etc... gedownload voor mijn Audigy 2 kaart omdat hij anders geen eax etc... wilde ondersteunen. dit is nu gelukt... maar nu bij een spel of ander bewegend beeld komt er enorm veel ruis. zelfs als ik op got bijvoorbeeld scroll met mijn muis dan hoor je ruis... enkel als er iets beweegt? wat is dit voor geks? nooit last van gehad.... en hoe krijg ik dit weg?
Microfoon uit en weg is ruis
Dat kan je dan voortaan via het handje linksbovenin doen, dan plaats je een topicreport en komt een mod je asap helpenVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 20:48:
[...]
lol topic kan dicht gevonden.
Microfoon uit en weg is ruis
Done. dank je wist ik nog nietRonaldMade schreef op 25 maart 2004 @ 20:49:
[...]
Dat kan je dan voortaan via het handje linksbovenin doen, dan plaats je een topicreport en komt een mod je asap helpen