Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[HELP] LCD scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een LCD scherm uit een oude Toshiba laptop gehaald. Het is een Sharp LQ10D313 scherm. Nou is mijn vraag of één van jullie weet hoe ik dit zou kunnen aansluiten op bijvoorbeeld de TV-out van mijn videokaart, het is namelijk nog al een vreemd stekkertje en er zitten aardig wat snoertjes aan (waaronder voeding, dus waarschijnlijk zijn 3 snoertjes: plus, min en aarde). Hieronder wat links naar foto's van het scherm en het stekkertje + snoertje:

http://home.wanadoo.nl/betamax/lcd/lcd1.jpg
http://home.wanadoo.nl/betamax/lcd/lcd4.jpg

Zoals jullie zien zit er op het printplaatje aan de zijkant ook nog een draaiknopje, waarschijnlijk voor helderheid/contrast. Ik heb al gezocht op google, starpagina enz. maar daar kon ik er ook niks over vinden. Ieder snoertje proberen is ook niks want hij heeft voeding nodig en als ik stroom op het verkeerde snoertje ze brandt het hij waarschijnlijk door ofzo. Ik hoef em ook neit perse op me pc aangesloten te hebben, als ik er maar beeld op krijg, dan ben ik blij genoeg B) Iemand een idee? Alvast bedankt!

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

al gezocht @ GOT ? er is nog niet zo lang geleden een topic geweest over laptop lcd's aan de pc

hier

[ Voor 38% gewijzigd door nuclear waste op 25-03-2004 20:25 ]

</onzin>

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-11 22:32
ooit van google gehoord?

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09-2020
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 20:21:
Ik heb al gezocht op google, starpagina enz. maar daar kon ik er ook niks over vinden.
zo te zien wel

Verwijderd

Topicstarter
Ooit gehoord van goed leren lezen:

Zoals jullie zien zit er op het printplaatje aan de zijkant ook nog een draaiknopje, waarschijnlijk voor helderheid/contrast. Ik heb al gezocht op google, starpagina enz. maar daar kon ik er ook niks over vinden.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Je hebt toch overduidelijk niet goed opgelet: Frequently Asked Questions CME

Lees dat eens goed door en dan weet je vanzelf hoe en of het kan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.