Toon posts:

wifi icm adsl wegvallende verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb laatst bij iemand adsl aangesloten (bbned) probleem is alleen dat er sindskort geen/slecht ontvangst van die modem/router afkomt, het is dus een smc baricade wireless modem/router.
Er zijn iets van 450 packets verzonden en 0 ontvangen, dit lijkt erop dat het probleem binnenhuis ligt (geen goed signaal met de router) ?
Want normaal krijg je wel wat packets terug, er is eerst geen signaal, en dan schieten die groene indicator balkjes weer voluit en dat is het weer perfect.. toch 0 packets ontvangen.
Waar zou dit aan kunnen liggen ? want ik heb zelf niet het idee dat het aan de adsl verbinding zelf ligt omdat er 0 packets ontvangen zijn, kan dit alleen niet nagaan..

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

waar staan die apparaten (verdiepingen, afstanden??)

want wireless heeft volgens mij problemen met (gewapend) beton

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Topicstarter
anti-XP schreef op 25 maart 2004 @ 20:14:
waar staan die apparaten (verdiepingen, afstanden??)

want wireless heeft volgens mij problemen met (gewapend) beton
Staat gewoon een kamer verderop, zelfde kamer wel 1 muur tussen, maar het heeft voorheen wel goed gewerkt, en sinds paar dagen niet meer.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

DHCP?? --> krijg je ip adres

encryptie?? --> zijn de sleutes beide gelijk

stel anders alles eens opnieuw in

[ Voor 33% gewijzigd door Romke op 25-03-2004 20:36 ]

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.