ik heb zojuist een HD bij mycom gekocht en als ik deze netjes aansluit en in de behuizing stop en vervolgens aansluit op mijn firewire of usb rinkelt het geluidje van windows wel en krijg ik ook wel leuk te zien dat er een opslag medium bij is, maar deze verschijnt niet in deze computer. Kan iemand mij helpen??
partitie aanmaken?
If you choose to criticise you choose your enemies
Zijn ze gepartiotioneerd?
Want anders ziet Windows niets
Want anders ziet Windows niets
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Heb je bij schijfbeheer (windows 2000 en XP) :
- NTFS of FAT aangemaakt
- Drive letter gegeven
- Geformateerd?
- NTFS of FAT aangemaakt
- Drive letter gegeven
- Geformateerd?
nou niks, ik heb hem via fire-wire aangesloten, maar hij herkent het als een opslag apparaat maar zet hem nergens neer. Hoe kan ik hem dan partitioneren.....
Zoals al gezegd,Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 19:56:
nou niks, ik heb hem via fire-wire aangesloten, maar hij herkent het als een opslag apparaat maar zet hem nergens neer. Hoe kan ik hem dan partitioneren.....
Bij windows 2000/XP via computerbeheer:
Rechtste knop op " Deze Computer" --> dan "Beheren"kiezen
dan staat bij schijfbeheer je schijf er als het goed is bij en kun je hem partitioneren cq activeren
Partion Magic is your man
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Partion Magic werkt volgens mij niet bij externe schijven want je moet het in dos aanmaken en wil niet werken onder Windows. Doe het gewoon via schijfbeheer van XP en dat gaat goed.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Pagina: 1