Toon posts:

Probleem met internetbankieren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al denk ik bijna 2 jaar internetbankieren bij de Postbank. Nooit last gehad van de Java-errors zoals ik hier in oude threads heb gelezen. Maar sinds een paar maanden kom ik niet meer in het Internetsparen gedeelte. Als die pagina wordt geladen blijft het scherm, op de tabbladen na, wit.
Links onderin geeft ie aan dat er een fout op de pagina zit. Als ik daar dubbelklik krijg ik het volgende in de window te zien:

Line: 10
Char:5
Error: '_is_ie' undefined
Code: 0
URL: https://www.p3.postbank.nl/internetsparen/MissionLogin.html

Alle mogelijke oplossingen die ik heb gevonden (files deleten, cookies instellingen wijzigen, security wijzigen, trusted site etc.) blijft het probleem bestaan. Nog vreemder (en des te frustrerender) is dat als ik onder mijn moeders account inlog, het bij haar gewoon wel goed werkt. Terwijl ik daar veel meer restricties in IE had gezet. Ook het exact overnemen van haar instellingen voor IE heeft niet geholpen. Is er hier iemand die een oplossing weet?

P.S.
Ik draai Win XP Pro+IE6 (+SP1) :X :|
8)7

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27
_is_ie? hij checkt of je internet explorer hebt, en dan crasht hij :p

//edit
in firefox geeft de javascript console gelijk een mooi lijstje meldingen

[ Voor 38% gewijzigd door phYzar op 25-03-2004 19:46 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Op mozilla werkt het lekker hoor :-)

Ik kan zo inloggen en bankzaken regelen!

[ Voor 38% gewijzigd door swampy op 25-03-2004 19:47 ]

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat leek me ook al de vreemdee fout (alhoewel crash en Mickeysoft wel een veelvoorkomende combi is :) ) Maar wat ik al zei, onder een ander account doet ie het wel.

Verwijderd

Ben jij toevallig rond de tijd dat hij het niet meer deed ingegaan op de hoax-mailtjes van 'jdbgmgr.exe', het 'Bear-virus' wat iedereen zal tegenkomen op een windowsmachine, omdat het bij Windows hoort!

jdbgmgr.exe (icoon van een beertje in je system32map) is namelijk een bestandje voor het juist ondersteunen van Java-applicaties.

Oplossing hiervoor is: IE opnieuw installeren.

voor meer info: http://www.virusalert.nl onder hoaxes.
Mocht het dat niet zijn... succes!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal dat wel even nagaan, maar het lijkt me stug immers: Dat virus zit dan op de C -schijf en zou dus onder ieder account actief moeten zijn.
Dat is niet het geval, enkel onder mijn account werkt het niet.
Overigens staat jdbgmgr.exe nog steeds in mijn system32 folder dus op de originele hoax heb ik niet zeker niet gereageerd (nog nooit gedaan, maar goed), als ik hem al ontvangen had.
Daarnast wat ik ook al zei: het is dus een javascript error die ik krijg en geen JAVA error.Maar goed, iig bedankt voor de reactie! 8)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 22:58 ]

Pagina: 1