Toon posts:

Autoongeluk voor een musical productie

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een musical productie op school en ik ben "The Guy of the Sound" :P, maar ik ben al heel lang op zoek naar een sample van een auto ongeluk van ongeveer 5 seconden.

Ben al heel veel pagina's af geweest maar ik kan hem echt nergens vinden, waar hij ook nog een beetje redelijk klinkt :'(. Kan iemand die hem heeft hem misschien mailen (sheijtel@dds.nl)?? Of contact met mij opnemen via GoT of ICQ??

bvd,

Steven

Verwijderd

5 seconden? is wel heel erg lang, voor iets dat in een fractie van een seconde duurt, wordt heel moeilijk denk ik...

Verwijderd

5 seconden kan best hoor. Gewoon een auto die hard in de remmen gaat, slipt, en dan ergens tegenaan klapt...

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Gewoon de auto van je pa ff lenen, een vriend vragen of hij kan autorijden (eerst zatvoeren) en dan opnemen maar:)

Verwijderd

Probeer het effe van een film op te nemen. Ga naar de videotheek en vraag om een filmpie met veel ongelukken en zonder muziek op de achtergrond. Dan moet het wel lukken denk ik. suc6.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Je pakt gewoon die reclame van 3VO (voorheen VVN) met dat "ochtend humeurtje.......aso'tje...etc", aan het eind hoor je dan een auto remmen en botsen, is ongeveer 5 seconde!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:57
Ik kan je er misschien wel aan helpen.
Bij een oude geluidskaart van me zat een geluid bewerkprogramma, met tussen de samples een autoongeluk.
Ik zal toch ff moeten gaan graven daarvoor.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
Ja wat moet ik hierop zeggen , het valt me mee dat men tegenwoordig z'n eigen achternaam nog weet :). Waarom zoek je niet ff in altavista media search op carcrash ?.
Ik kreeg bakken hits en had dit al na een paar seconden gevonden autospeak.com/caroops.wav
doe er je voordeel mee , als die niet goed is dus gewoon ff zoeken , is niet moeilijk.
mazzel

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Verwijderd

Topicstarter
Die Mediasearch van Altavista.com is inderdaad een verrekte goed idee, hardstikke bedankt, ik ga gelijk kijken :D
Op zondag 17 december 2000 01:20 schreef zork het volgende:Gewoon de auto van je pa ff lenen, een vriend vragen of hij kan autorijden (eerst zatvoeren) en dan opnemen maar:)
Volgens mij hoef je hiervoor niet te kunnen autorijden ;)

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Zoek ff naar het nummer Thick & Thin van de Black Crowes, dat begint met een autocrash (piepende banden en botsing.)

Black Crowes - Thick N Thin (album: Shake your money maker)

Napster vindt em zo!

de betaler vervuilt

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:19
Als je een SB Live! kaart hebt, moet je ff onder je midi dinges kijken, daar zitten oa ook banken bij met piepende remmen, en crashes enz

en dat ff opnemen dan of course :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

En anders tape je vanavond ff CrashTest op de TV ;)
Of dat nummer van M&M (Stan) eindigt ook met een crash.

Suc6
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1