Toon posts:

Natural Keyboard

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is iemand in het bezit van een natural keyboard? Zo ja, is het handig, confortabel, duurkoop, goedkoop? Het is niet alleen bedoeld voor veel tiepen maar ook om mee te gamen en gewoon makkelijk mee te werken

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:56
Ik heb zo een mooi MS Natural Keyboard.. ik heb hem nu al 1.3 jaar en hij doet het nog altijd even goed ! Ik ben er echt heel :7 tevreden mee ! Gamen doe ik wat minder (behalve quake3dan) maar dat gaat allemaal prima ! ik vind dit toetsenbordje een echte aanrader :) en nee ik been niet iemand van MS ;)

• vassago
  • Laatst online: 22:48
Ik heb nu de Logitech Natural na eerst een Trust Natural gehad te hebben.
Beiden bevallen perfect, ook voor het gamen.

De Trust is nu een beetje ranzig en de Logitech schijnt niet goed tegen koffie te kunnen dus zo maar een een Microsoft Natural proberen.
(Logitech is nergens meer te krijgen lijkt het)

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-05 11:03

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Ik heb zo'n Lenco natural... (volgens mij bijna hetzelfde als die Trust alleen 2 tientjes goedkoper)... Ik zweer bij dit bord.. lekker typen.. het is ff wennen .. maar daarna... HEEEEEEERLIJK :P

Verwijderd

Ik heb zo'n MS gehad, maar die dingen sla je zo doormidden als je een keertje woest bent...nix voor mij dus.

Verwijderd

Ik heb ook een microsoft natural keyboard, typt erg lekker, wel even wennen. En gelukkig sla ik nooit hard op mijn keyboard.....

• Ralph
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-07-2019
Ik vind de natural ook erg lekker, de aanslag is iets harder dan ik gewend was, maar het went snel.
Het enige nadeel: als je jezelf op een natural toetsenbord aanleert met 10 vingers te typen, dan is dat een stuk moeilijker op een regular. Andersom gaat iets gemakkelijker denk ik.

Verwijderd

Ik heb ook zo'n ding, best wel makkelijk, alleen het PgUp/PgDn gedeelte zit anders, dat is even wennen.

Verwijderd

Zo'n Natural keyboard roelt: AANRADER!

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-08 10:32
'k he de ms natural elite en hij typt lekkur! :P in het begin wel ff wennen maja, allus went behalve een vent :P

Verwijderd

Kep ook zo'n MS natural. Prachtding. Je moet wel met 10 vingers typen dan is het het lekkurste waarschijnlijk.

Als je niet gek wil worden van je keyboard in het begin moet je ff opletten dat je er geeneen koopt waarvan de toetsjes anders zijn. Zo heeft de MS Elite een ander pijltjestoetsenblok wat volgens mij niet lekker gamed en er is een logitech waarbij het Insert/delete/pgup/pgdown blokje gedraaid is waardoor je eindeloos die toetsen mist.

• MaxxMark
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

Ik heb zelf zon keyboard en dat ding is zwaar relaxed.. tis wel erg wennen.. en je moet met meer dan 2 of 4 vingerst typen anders is het een ramp! Zeker eenvoordeel is als je ook nog beetje kan blind typen.. want dan is het een genot om mee te werken!voor gamen is hij ookperfect.. alleen met racespellenwat minder omdat de pijltjes eenbeetje vaag zitten.. voor quake of half life gebruikik tegenwordig toch de "asdw" combinatie dus daar heb je die toetsen ook niet echt voor nodig.

Verder gewoon zwaar relaxed..... ff wennen :)maarvet relaxed (alleen idd die Pageup/down groep zit zwaar klootte :) )

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Verwijderd

Ik ben het met bovenstaande argumenten allemaal mee eens :)

Xeon

Verwijderd

Waar zijn goedkope Naturals te koop, heb het idee dat ze niet zoveel worden geleverd. Hoef geen cordless of andere dure shit. Gewoon natural om es te proberen met een beetje harde aanslag..

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-08 02:46

SmartDoDo

Woeptiedoe

Waarom schop je nou zo'n oud topic? :? Kijk eens in de Pricewatch

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik heb sinds kort die nieuwere van MS, met multimedia toetsen...
Al die extra functies onder de F-toetsen en het verplaatsen van 'Insert'was effe wennen... maarre... werelds werken!!!!

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:03

4POX

Everybody is wired

Ik zelf werk ook al een aantal jaren met natural. Heb zelf de MS natural pro.

Het grote voordeel is dat je je polsen recht houdt. Ik zit nu op school met een normaal toetsenbord te werken. En krijg meteen pijn in mijn boven armen. Dat was toen voor mij de reden om een natural te nemen..

Aanrader.

Door mij hebben vele andere mensen ook eentje gekocht omdat het chatten zo relax ging.

AKA Rinkel weblog

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
Ik heb ook een ms natuaral keyboard. (Op de kast welteverstaan, vond het een rot ding, afgezien dat er ms op stond :( )

[ Voor 13% gewijzigd door fetcher op 13-02-2003 13:11 ]

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:36

LopeZ

Too much is never enough

oud/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.