Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Koolance 901 welke koeler 80mm 92mm ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Weet iemand welke maat koeler in de koolance 901 boven de voeding past.
Is in iedergeval geen 8 cm maar denk zelf 92mm. En welke kan ik dan het beste kopen die ook variable snelheid heeft, en het liefst ook een blauwe led.

Thanks Luuk

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-11 22:56

makje

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 17:25:
Hallo
Weet iemand welke maat koeler in de koolance 901 boven de voeding past.
Is in iedergeval geen 8 cm maar denk zelf 92mm.
kijk eens op de site van de fabrikant, of anders bij de info die webwinkels vaak wel over hun producten geven...
En welke kan ik dan het beste kopen die ook variable snelheid heeft, en het liefst ook een blauwe led.

Thanks Luuk
Kijk eens in de tweakers pricewatch en bekijk eens wat producten bij de winkels. Kies er dan vervolgens maar een leuke uit. Niet zo moeilijk toch?

9800x3d

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-11 13:39
meten is weten....

Verwijderd

het gaat in deze kast om een 92mm exemplaar en ik zou zeggen zoek ff in de pricewatch en keep on modding met deze naar mijn beleving k*t kast ik heb zelf de 601 ik wil deze graag kwijt inclusief het hele systeem dat er al in zit

Verwijderd

heb zelf ook een zon koolance bigtower :*) , maar ik ben er zeer blij mee zal binnen kort wel ff een keer pics posten

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
zijn die koolance niet gewoon chieftecs, of zijn ze chieftec/antec kloons?

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Verwijderd

ja precies het zelfde maar met ander frontje
en ik vind mijn kleur zwart beter dan die van een
"gewone" chieftec dragon
Pagina: 1