|
[ Voor 5% gewijzigd door aftermath op 03-04-2004 16:15 ]
|
[ Voor 5% gewijzigd door aftermath op 03-04-2004 16:15 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
MONTREAL, Quebec, March 30, 2004 -- MC2-Microids announced today the release of the epic adventure game, Syberia II for the PC in North America. Syberia II takes our heroine Kate Walker on a dashing journey through four majestic worlds to the mythical Syberia, land of the forgotten mammoths, in the latest adventure from renowned artist Benoit Sokal.
Players will become immersed in four expansive and enchanting lands set across Europe in rich and realistically detailed 3D environments. The game boasts an original and captivating storyline featuring new characters who join Kate on her daunting quest.
"Fans of Syberia will be amazed with the visuals and story line that Belgian cartoon artist Benoît Sokal has created for this new game," said Emmanuel Olivier, President, MC2-Microids. "Benoît and the development team didn't rest on their reputations; in fact they raised the bar in order to deliver one of the most beautiful video games ever created."
"We really pushed Syberia II hard to bring more life to each scene," said Benoît Sokal. "We wanted to follow up on the success of Syberia to give gamers something that they would not only enjoy watching unfold but also enjoy playing. Fans of the first installment are going to love this game."
Syberia II was developed in the Montreal, Canada studios of Microids and is published by MC2-Microids and distributed by XS Games. Syberia II carries an ESRB rating of "T" and MSRP of US $29.99/ CAN $39.99. For more information, visit the Syberia II web site at http://www.syberia2.info or the Microids press site, http://www.microids.com/index_en.html.
| er hangen in zo'n toren van die kaarsen die je naar beneden kan trekken en dan gaan ze aan. alleen er gebeurt niets als ik ze allemaal naar beneden haal. Wat moet ik nu doen ? ik zoek nu die speciale monk van youkal ofzo |
[ Voor 10% gewijzigd door rewind. op 02-04-2004 15:21 ]
Even in spoiler tags zetten kan geen kwaad. Is deze game een echt vervolg op Syberia, in de zin van dat je deel 1 eigenlijk eerst moet spelen?
[ Voor 25% gewijzigd door pagani op 02-04-2004 15:10 ]
het eerste deel heb ik zelf niet gespeeld maar wel gezien bij m'n vriendin thuis. je hoeft deel 1 niet gespeeld te hebben om deze te spelen. Het is wel een vervolg van het verhaal maar ook een verhaal opzich.johnnyv.nl schreef op 02 april 2004 @ 15:10:
[...]
Even in spoiler tags zetten kan geen kwaad. Is deze game een echt vervolg op Syberia, in de zin van dat je deel 1 eigenlijk eerst moet spelen?
[ Voor 9% gewijzigd door rewind. op 02-04-2004 15:22 ]
Het is een vervolg en gaat verder waar deel 1 is gestopt. Je hoeft deel 1 niet te spelen maar het is wel aan te raden. Op die manier kun je het verhaal een stuk beter volgen en weet je wat er zich af gespeeld heeft. Mocht je daar geen zin in hebben dan zit er ook nog een recap in Syberia 2johnnyv.nl schreef op 02 april 2004 @ 15:10:
[...]
Is deze game een echt vervolg op Syberia, in de zin van dat je deel 1 eigenlijk eerst moet spelen?
| 'k Heb het huis gevonden. In dat huis heb ik dat poppetje gevonden, waar ik geen zak mee schijn te kunnen doen? Naast dat Russische poppetje lag een hamer en een boek. Dat boek heb ik gelezen en met behulp daarvan, buiten met het groene aas, wat vis gevangen. Telkens at de hond het op. Ik hoopte die vis in de keuken te kunnen gaan eten of via het raam aan de hongerige beer te geven, om 'm af te leiden, maar dat werkte blijkbaar niet. Ook kan ik het kistje in de kamer niet openen met de hamer? Iedereen die ik probeer te bellen, neemt niet op of is in gesprek... |
PromWarMachine schreef op 02 april 2004 @ 21:00:
Helaas zit ik vast in de demo. Zie hier heb probleem:
'k Heb het huis gevonden. In dat huis heb ik dat poppetje gevonden, waar ik geen zak mee schijn te kunnen doen? Naast dat Russische poppetje lag een hamer en een boek. Dat boek heb ik gelezen en met behulp daarvan, buiten met het groene aas, wat vis gevangen. Telkens at de hond het op. Ik hoopte die vis in de keuken te kunnen gaan eten of via het raam aan de hongerige beer te geven, om 'm af te leiden, maar dat werkte blijkbaar niet. Ook kan ik het kistje in de kamer niet openen met de hamer?
Iedereen die ik probeer te bellen, neemt niet op of is in gesprek...
Hoe verder?
| Je moet je vis vangen volgens aanwijzingen van boekje en in het boekje staat ook wie die vis graag lust, is niet zo moelijk |
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Welke Lure moet ik uberhaubt gebruiken om die Golden salmon er uit te toveren. en welke locatieLiquidSilver schreef op 02 april 2004 @ 21:56:
[...]
Je moet je vis vangen volgens aanwijzingen van boekje en in het boekje staat ook wie die vis graag lust, is niet zo moelijk
Heb zelf de demo net uitgespeeld op een half uurtje, best leuk
Ben normaal niet oz van de adventures, maar dit is iets minder saai
Ga dit spel wel een verder testen denk ik
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2004 22:45 ]
Ipv die opmerking in je edit te posten zou je ook ff een zwart tabelletje eromheen hebben kunnen zettenVerwijderd schreef op 02 april 2004 @ 22:40:
[...]
Ahh..lolvolgens mij is deze post net verandert in een "sort-of" spoiler
(heb hem al ;P)
KPN - Vodafone Ziggo Partner
niet en nee.CrankyGamerOG schreef op 04 april 2004 @ 16:33:
ok ik ben al flink een eind. maar ik heb een vraagje
hoe kan ik de reso veranderen ?
of is het een ps2 port ? (lijkt er wel op)
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
waarom zou je het voor de PS2 kopen als hij allang op de PC uit is.Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 17:15:
offtopic:
Ik hoop dat dit deel wat beter geport wordt naar de PS2. Want ik heb deel 1 net voor de PS2, maar dat is nou niet bepaald echt lekker spelen (laden tijdens het spelen -> schokken, slechte plaatjes, etc.)
Bier, Whiskey en Metal!!
Stoney187 schreef op 02 april 2004 @ 15:05:
geweldig spel tot nu toe je kan er moeilijk mee stoppen. alleen zit ik nu vast in het monastary.
er hangen in zo'n toren van die kaarsen die je naar beneden kan trekken en dan gaan ze aan. alleen er gebeurt niets als ik ze allemaal naar beneden haal. Wat moet ik nu doen ? ik zoek nu die speciale monk van youkal ofzo
| In de kerk waar die priester uit dat hokje komt staat ergens op de muur een jezus en die moet je uivegen met de borstel. Dan krijg je te zien welke kaarsen aanmoeten en welke niet |
[ Voor 3% gewijzigd door DoDo op 04-04-2004 18:34 ]
| In de kerk waar die priester uit dat hokje komt staat ergens op de muur een jezus en die moet je uivegen met de borstel. Dan krijg je te zien welke kaarsen aanmoeten en welke niet <----- dat ben ik al voorbij, ik heb een brief en daat zat een munt bij die moet je boven in dat ding duwen wat je dan krijgt door die kaarsen dan zet ik het licht klein en schijnt er een mamoet op de muur daar moet je zijn en kom je in een ruimte met een boek en nog een paar dingen nu staat er in het boek een manier voor een medicijn (voor hans) je moet mamoet blubber en scarlet bramble mixxen ofzow, die scarlet bramble heb ik maar waaaaaaar isssss dieeee mamoet blubber dan |
Verwijderd
hmm, ja weet ik. ik had de demo ook al gespeeld op de PII350 toen deel 1 net uit was. Ik viel toen al gelijk voor de graphicsLord_Mithril schreef op 04 april 2004 @ 17:19:
[...]
waarom zou je het voor de PS2 kopen als hij allang op de PC uit is.
Je hebt echt geen zwaar systeem nodig hoor, 500Mhz is zat..
CrankyGamerOG schreef op 04 april 2004 @ 20:16:
In de kerk waar die priester uit dat hokje komt staat ergens op de muur een jezus en die moet je uivegen met de borstel. Dan krijg je te zien welke kaarsen aanmoeten en welke niet <----- dat ben ik al voorbij, ik heb een brief en daat zat een munt bij die moet je boven in dat ding duwen wat je dan krijgt door die kaarsen
dan zet ik het licht klein en schijnt er een mamoet op de muur
daar moet je zijn en kom je in een ruimte met een boek en nog een paar dingen
nu staat er in het boek een manier voor een medicijn (voor hans)
je moet mamoet blubber en scarlet bramble mixxen ofzow, die scarlet bramble heb ik
maar waaaaaaar isssss dieeee mamoet blubber dan
| As far as I know staat er dat je gewoon iets greasy moet gebruiken. Kaarsen zijn vet. Ik denk dat je er zo wel uit komt. |
| In het begin van de Monastery, waar je binnen komt dus, staat een apparaat waar je kaarsen mee kan maken. |
[ Voor 13% gewijzigd door The Will op 04-04-2004 21:36 ]
There is no magic.
Hmm had al het gevoel dat het vrij kort zou zijn.Stoney187 schreef op 05 april 2004 @ 00:08:
ik heb hem inmiddels uitgespeeldwas opzich niet moeilijk en een beetje kort
maar wel super spel!
Scorito: FC Bal op ons dak
Verwijderd
Dat geeft mijns inziens aan dat men hier een grote markt links laat liggen.LiquidSilver schreef op 09 april 2004 @ 03:16:
Heb 'm inmiddels al uitgespeeld.
Is idd vrij kort, maar wel supermooiZelf ma speelt het nu, omdat ze dat zo leuk vond uitzien wat wij op de computer aan het doen waren
Bier, Whiskey en Metal!!
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
| Bovenaan (beetje aan de linkerkant dacht ik, kan ook in het midden zijn) zitten twee knoppen, een oranje en een groene. Ga vervolgens maar een beetje met de knoppen spelen, dan kom je er uiteindelijk wel uit. |
There is no magic.
Oke dus die twee moeten in iedergeval allebij aan staan.The Will schreef op 15 april 2004 @ 17:19:
Bovenaan (beetje aan de linkerkant dacht ik, kan ook in het midden zijn) zitten twee knoppen, een oranje en een groene. Ga vervolgens maar een beetje met de knoppen spelen, dan kom je er uiteindelijk wel uit.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door ThaBuz op 21-04-2004 12:06 ]
| Ik ben nu net uit het monastry, de trein is gejat nu en ik ben er met die "youkie mobiel" erachteraan, maar dan? Die youkie staat naar een bever te blaffen en verder kan ik alleen iets met die stenen doen (i should melt the ice :x ) maar hoe doe ik dat? heb alleen die lucifers maar daar doet ze niks mee. |
Verwijderd
| je moet een paar schermen terug hout pakken, dan kun je dat in de fik steken onder het ijs |
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 16:21 ]
Verwijderd
Nieroth schreef op 22 april 2004 @ 09:12:
Ik ben nu net uit het monastry, de trein is gejat nu en ik ben er met die "youkie mobiel" erachteraan, maar dan? Die youkie staat naar een bever te blaffen en verder kan ik alleen iets met die stenen doen (i should melt the ice :x ) maar hoe doe ik dat? heb alleen die lucifers maar daar doet ze niks mee.
help?
| Als je verder langs de youkie loopt kom je op een soort open plek waar je een hoopje takjes kunt oprapen. Ik heb er eerst ook 10 keer overheen gekeken |
| Ik heb dus net die kaarsen in juiste positie naar beneden getrokken, en nu is er een 1 of ander raampje losgegaan, en ik kan die luikjes (of hoe je ze ook wilt noemen) bewegen, maar moet dat in een bepaalde volgorde ofzo? want ik kom niet echt verder |
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Blade_V schreef op 06 mei 2004 @ 18:48:
subtiele schop voor een geweldige game
Ik ben dan niet snel fan van spellen als deze, maar dit is echt ge-wel-dig
Maargoed, hier mijn probleem:
Ik heb dus net die kaarsen in juiste positie naar beneden getrokken, en nu is er een 1 of ander raampje losgegaan, en ik kan die luikjes (of hoe je ze ook wilt noemen) bewegen, maar moet dat in een bepaalde volgorde ofzo? want ik kom niet echt verder
| Je hebt nog een object nodig. Misschien brengt dat je op een idee (en ik ben kwijt wat het precies was) |
Verwijderd
Ik heb net dat ronde mammoth glas in het oog gedaan (dat wat open gaat als je die kaarsen naar beneden trekt). Maar nu kom ik gewoon niet meer verder. Er steken 4 flappen uit dat oog, die je naar buiten kan duwen. Ik had al ergens begrepen dat het licht moet worden gedimd, maar ik kan niet vinden hoe! Ik heb al zoveel geprobeerd dat ik bijna ga denken dat ik tegen een bug ben aangelopen.. maar dat zal wel niet |
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 14:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq