Hallo,
Ik zit met het volgende probleem:
* Windows XP Professional Installatie voltooid
* Ik installeer de nieuwste Intel INF Files, versie 5.1.1.1002, voor de 875P Chipset
* Nu installeer ik de nieuwste Nvidia Drivers versie 56.64 voor mijn Ti4200
* Nogmaals reboot ik, maar naar een paar minuutjes (soms nog niet eens 1 minuut) valt het beeldscherm uit en reageert de pc verder helemaal niet meer.
Nou heb ik verschillende manieren geprobeerd, bijvoorbeeld ook eerst de Nvidia Drivers installeren en daarna de Intel Drivers, maar dit mondt uit in een zwart scherm direct na de mooie letters WELKOM van WinXP.
Het is mij een maand geleden gelukt om het beestje aan de praat te krijgen, maar ik zou niet weten hoe. Ik heb toen heel veel met systemrestore gewerkt en van alles en nog watgeprobeert. De volgende ochtend dat ik opstond deed ie het....
Als iemand dit probleem ook heeft of een oplossing weet, vertel het mij...
Mijn configuratie is het volgende:
Intel Pentium 4 2.8GHz
MSI 875P Neo-LSR
2x TwinMos 256 MB DDR (Dual Channel)
Mtek GeForce4 Ti4200 (8x AGP, 128 MB DDR)
120 GB Seagate HD met 8 MB Cache
Creative SB Live! 1024 Player
Chieftec Dragon Miditower met 360W Voeding
Ik zit met het volgende probleem:
* Windows XP Professional Installatie voltooid
* Ik installeer de nieuwste Intel INF Files, versie 5.1.1.1002, voor de 875P Chipset
* Nu installeer ik de nieuwste Nvidia Drivers versie 56.64 voor mijn Ti4200
* Nogmaals reboot ik, maar naar een paar minuutjes (soms nog niet eens 1 minuut) valt het beeldscherm uit en reageert de pc verder helemaal niet meer.
Nou heb ik verschillende manieren geprobeerd, bijvoorbeeld ook eerst de Nvidia Drivers installeren en daarna de Intel Drivers, maar dit mondt uit in een zwart scherm direct na de mooie letters WELKOM van WinXP.
Het is mij een maand geleden gelukt om het beestje aan de praat te krijgen, maar ik zou niet weten hoe. Ik heb toen heel veel met systemrestore gewerkt en van alles en nog watgeprobeert. De volgende ochtend dat ik opstond deed ie het....
Als iemand dit probleem ook heeft of een oplossing weet, vertel het mij...
Mijn configuratie is het volgende:
Intel Pentium 4 2.8GHz
MSI 875P Neo-LSR
2x TwinMos 256 MB DDR (Dual Channel)
Mtek GeForce4 Ti4200 (8x AGP, 128 MB DDR)
120 GB Seagate HD met 8 MB Cache
Creative SB Live! 1024 Player
Chieftec Dragon Miditower met 360W Voeding
[ Voor 4% gewijzigd door henwy op 25-03-2004 17:05 ]