Slackware current - Xfree DRI werkt niet, glx wel

Pagina: 1
Acties:

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
I krijg DRI niet aan de praat onder slackware current, sorry dat de rest int engels is maar ik heb ook gepost op linuxforums.org :) Hieronder staat alles wat je nodig heb volgens mij, iemand een idee waarom dri niet werkt? glxgears werkt gewoon, al is het niet echt supersnel ofzo.

I'm running slackware-current, so everything should be up2date. (using swaret)
AMD k6-2 400 Mhz, 128 sdram, 6,4 gig hd, intel i740 4mb video, es1371 soundcard, tulip network card.

Xfree86Config:
http://mtlife.dyndns.org/XF86Config

glxinfo output:
http://mtlife.dyndns.org/glxinfo.txt

I know my X config is a mess, sorry for that.

edit: kijk ook even naar deze topic, voor mijn andere probs als je toch tijd hebt :)
Slackware 9.1 Current - Svgalib probs & HDD Crash probs/

[ Voor 12% gewijzigd door mtlife op 25-03-2004 16:02 ]

Verwijderd

Ehm... Misschien omdat er geen DRI implementatie bestaat voor de i740 :?

• mtlife
kijk duidelijk antwoord :P maar weet je dat zeker? want dan hoef ik ook niet verder te proberen

Verwijderd

Ik weet dit inmiddels zeker, zie: Intel DRI supported chipsets

Als de kaart daar al niet staat, dan is er ook zeker nog geen begin aan gemaakt...

offtopic:
maar ik vind dat je dit zelf ook wel had kunnen vinden als je goed gezocht had. Maar ik ben in een goede bui vandaag... 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 17:28 ]

• mtlife
hehe, tx... daar staat ie niet tussen, maar niet getreurd... ik heb nu een geforce 2mx weten te bemachtigen :P

offtopic: Iemand ooit gezien dat er een geforce fx5200 in een gf4 mx440 doosje zat? Dat is dus gebeurt van degene waarvan ik die gf4 moest plaatsen, dat bleek een fx5200 te zijn... ik wou um jatten :P maar dat valt zo op als je die kaart gekocht heb voor de tvout en de gf2 heeft um niet ;)