Toon posts:

[OUTLOOK] Probleem met 2 adresboeken en zoekfunctie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In outlook hebben ik het volgende probleem:

Als ik een nieuwe mail maakt en ik tikt in het to-veld de naam van de persoon, waarnaar ik een mail wil sturen, dan wordt eerst met de exchange adreslijst gecontroleerd of deze naam bestaat.

Indien de naam gevonden wordt, dan wordt deze geselecteerd. Indien er meerdere van deze namen voorkomen, dan krijg ik een lijstje waaruit ik kan kiezen.

Het probleem is echter dat ik niet de personen te zien krijg, die in mijn eigen contacts staan, ook al heb ik aangeven bij de adres lijst-opties, bij het versturen van mail zowel gechecked moet worden in de exchange adres lijst als in de contacts.
Alleen als in de exchange adreslijst geen treffers gevonden worden, dan worden de personen uit mijn contacts getoond.

Is er iemand die ook kennis van dit probleem heeft c.q. een oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die dit weet? :'(

• Pyrowired
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-01-2025
in outlook --> extra --> services en dan bij het tabje addressering heb je onderaan de adresboeken staan die die gebruikt voor de controle van de namen.
Degene die boven aan staat wordt als eerste gebruikt voor de controle.
Je kan dus je eigen adressenlijst bovenaan zetten en dan wordt eerst je eigen adressenlijst door gespit.

Zolang de zon schijnt, blijf ik binnen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daar ben ik dus van op de hoogte, maar als er in het exchange adresboek meerdere namen voorkomen, dan kijkt ie niet meer in je persoonlijke contacten of die naam daar ook in voor komt. Ookal heb je dat dus aangegeven. Zet je dan je persoonlijke contacten eerst, dan kijkt hij weer niet meer in je exchange adresboek als hij in je personal adresboek al een item gevonden heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Is er echt niemand die dit ook tegen gekomen is in de praktijk :? :'(

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 12:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Service pack 3 lost dit ook niet op. Is hier dan niets van bekend?

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem.
Soms weet ik zeker, dat ik al een e-mail adres heb maar Outlook kan het dan niet vinden. Dan blijkt het weer in een ander adresbook opgeslagen te zijn. Ik heb nu twee adresboeken met adressen die ik eigenlijk allemaal in één adresboek wil hebben.
Hoe kan ik dit het beste doen?
Pagina: 1