Toon posts:

Toetserborden van vroeger zijn beter?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen zeggen dat de toestenborden van tegenwoordig slapper zijn dan die van vroeger.
(dat zal ook wel kloppen) maar hier komt het.
Ik schroefde zojuist mijn tobo open, ras met een schroevendraaier over het folie, ik pleur een beker water of dat folie, ik knijp dat condensatortje fijn, en hij doet het nogsteeds zoals je kan zien :D
Dat moest je vroeger niet doen :P dus wel petje af voor logitech.

(waarom deed ik het, ik wil een nieuw keyboard omdak van deze zere klauwen krijg, maar ik wel een reden moet hebben om een andere te kopen >:) )

[vloekmudus]
Moet ik iets kapot hebben gaat het niet kapot, moet het heel blijven.......[/vloekmodus]

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Ik werk alleen nog maar met
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/jszybowski/keyboard/Keyboard01.gif
IBM Model M. Ik heb er 3 en ik wil nooit meer zonder.

Verwijderd

Topicstarter
zie geen plaatje :(

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
mijn logitech heeft het na het 2e biertje opgegeven, mischien een tip 8)

zat wel 2 jaar tussen en hoop shag, en andere troep (ben maar gestopt met roken, kan dat er niet meer in vallen)

[ Voor 45% gewijzigd door vierkant228 op 25-03-2004 15:56 ]

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 09:15
Als je hem echt kapot wil hebben: zet je slaapkamerraam open en flikker hem er zo hard mogelijk uit.
Desnoods ff met de auto eroverheen en klaar is kees.
Gegarandeerd succes.

Maar om ook nog een klein beetje onn-topic te blijven. Ben het volledig met je eens. Heb nu al ruim een jaar een logitech steje en nog nooit fouten gehad. Of het was mijn eigen stomme schuld.

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:04

bladebla

<Piéééép>

Ik-niet-snap. Als je je toetsenbord niet prettig vindt, dank koop je toch gewoon een nieuwe als je dat nodig vindt. Dan houd je die andere op reserve, hangt 'm aan een 2e pc of geef hem weg. Waarom zou je hem om het leven brengen :?

Ik vind toetsenboarden niet echt slechter of beter dan vroeger, er is meer keus:
- goedkoop en standaard
- 'Naturals', waar ik zelf veel baat bij heb (zolang de indeling een beetje normaal blijft)
- toetsenborden met teveel shortcut-knopjes. (Je ziet ze zelfs met 'Shop' erop. Onder het motto: "Ik moet even snel naar mijn favo internetshop surfen, en daar kom ik zo vaak, dat ik er een aparte knop voor op mijn bord heb zitten. ;)

Hoor wel eens van mensen die nog zo'n zware IBM gebruiken. Maar volgens mij is dat gewoon leuk om op die manier hele oude hardware nog gewoon bij je huidige systeem te gebruiken. Net zoals je floppy die al jaren meeverhuist :)

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

Verwijderd

Gebruik al 5 jaar mijn vertrouwde cherry, niet die low budget versie maar de iets duurderde. Een aantal koppen soep, glazen cola, koppen thee en koffie en chips heeft ie al overleeft.

1 keer gewerkt met cordless van logitech, maar ik vind die te langzaam reageren. Maar dat zal onderhand wel verbeterd zijn.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

geocities vind hotlinken niet leuk.

Maar dat is zo'n ouderwetse IBM ramplank, ik heb er ook zo een liggen, je kan er iemand zijn hersens mee inslaan (zo zwaar) en dan nog goed te gebruiken.

Meestal zijn de moderne toetsenborden van dunner/milieuvriendelijker plastic gemaakt, en zijn minder sterk.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-04 09:25

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ik had ook ooit zo'm IBM relbord, niet stuk te krijgen (ben hem kwijt, jammer).
Nu heb ik een MS natural mulimedia (oid). Goede plank, tiept lekker, maar heel erg fragiel. NOOIT in de buurt komen met cola, 1 druppel op de verkeerde plek en het is over.
Vroegâh hadden tiepplanken echte printplaten en die kunnen wel wat hebben. Tegenwoordig zie je veel plasic vellen met een soort van geleidende inkt erop. Als je daar cola overheen gooit, dan zijn de banen gelijk weg en met wat meer cola zitten er gaten in de vellen.
Ik heb er al 2 stuk gemaakt op deze manier en ik heb dus geen cola meer achter mijn toetsenbord staan maar ernaast, zodat ik mijn glas niet over het toetsenbord heen pak.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mjah.. dit soort sloopacties zijn best leuk om te vertellen, maar niet echt een nuttige toevoeging voor het forum :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.