Toon posts:

[virusscanner] ccapp.exe 100% cpu extern bureaublad*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wanneer met extern buroblad op mijn pentium 4 os XP inlog gebruik het proces ccapp.exe ( norton 2004 ) 100% van mijn CPU. Heb met de tool filemonitor ff gekeken wat hij aan het doen is en zie dat hij constant de Windows dll wtsapi32.dll ( zit volgens mij een stukje programmering voor extern buroblad in )aan het benaderen is.

Als ik onder dezelfde account lokaal inlog heb ik dit probleem niet. Iemand idee ?

• simonmdejong
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:33

simonmdejong

Blaat

moet je je autoprotect uitschakelen en verder alles laten scanne wat via mail gaat. die autoprotect van 2004 is een beetje hyperactief

3x Homewizard PIB, 25 zonnepanelen 8050W piek power

Verwijderd

Topicstarter
SD-ram schreef op 25 maart 2004 @ 16:19:
moet je je autoprotect uitschakelen en verder alles laten scanne wat via mail gaat. die autoprotect van 2004 is een beetje hyperactief
Ook met autoprotect uit schiet ie de lucht in. :?

Verwijderd

die autoprotect van 2004 is een beetje hyperactief slecht gecode :X
Bij NAV is het zo dat ook al schakel je de auto-protect uit, er toch nog veel actief blijft...
Pruts eens met de instellingen van de mailscanner enzo.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 16:42:
[...]

Bij NAV is het zo dat ook al schakel je de auto-protect uit, er toch nog veel actief blijft...
Pruts eens met de instellingen van de mailscanner enzo.
Volgens meb ik zowat alle settings geprobeerd. Maar ook dit gepruts levert niet gewenste resultaat.

Toch maar terug naar een oudere versie van Norton AV denk ik.

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 10:05:
[...]

Volgens meb ik zowat alle settings geprobeerd. Maar ook dit gepruts levert niet gewenste resultaat.

Toch maar terug naar een oudere versie van Norton AV denk ik.
Ook lekker, schaf je nav2004 aan, ga je zo makkelijk terug naar een oudere versie :?

hmmz

Verwijderd

Topicstarter
DJ^ schreef op 26 maart 2004 @ 10:08:
[...]

Ook lekker, schaf je nav2004 aan, ga je zo makkelijk terug naar een oudere versie :?
Heb het ook liever anders gezien. Maar begin dit lanmgzamerhand nog als de enige oplossing te zien ;( Als iemand anders nog ideeen heeft hoor ik dat heel graag! Liever niet terug naar een oudere versie natuurlijk.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik verplaats je topic eventjes naar Beveiliging & Virussen - vragen over virusscanners zijn daar vaak beter op z'n plek :)

Windows Operated Systems >> Beveiliging & Virussen
Pagina: 1