[bug] FP laat nieuwspost niet helemaal meer zien.

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik kijk nu naar nieuwspost EC: Media Player moet binnen 90 dagen uit Windows om zodra het wat rustiger wordt een rondje te PMen... echter, hij doet het niet meer.

Ik zie het nieuwspostje zelf (dwz, het nieuwsvak) en verder is alles weg, geen banner, geen headlines, geen reacties... niets meer. Probleem laat zich reproduceren op andere PC's... kan iemand hier uitsluitsel geven offuh...

Systeem: WinXP + IE6.x met alle standaard toeters en bellen + patches.

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 18:06
Raar, aangezien het nieuwsbericht hier zonder problemen zichtbaar is. ook na een harde refresh om te zien of het niet toevallig mijn cache was.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik zie de pagina wel normaal, maar het lijkt mij enorm traag (trager dan wat ik gewend ben)
en mijn computer gaat een beetje vaag doen.

Lijkt mij of er ergens een script verkeerd gaat ofzo.

-edit-
10 seconden 100% cpu bij het laden lijkt mij ook niet normaal op een P!!! 850MHz

[ Voor 26% gewijzigd door Resistor op 25-03-2004 15:43 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Veel reacties = veel javascript om uit te voeren. Duurt gewoon wat langer om de pagina op te bouwen dan je gewend bent, maar uiteindelijk zou alles er moeten komen te staan. Hier op 400MHz duurt het ook wel een seconde of 5. Je kunt het aantal reacties per pagina natuurlijk altijd lager zetten als het te zwaar wordt :).

[ Voor 30% gewijzigd door Wouter Tinus op 25-03-2004 15:44 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Mijn PC wordt ook hels traag tijdens het laden van die pagina. CPU load stijgt gedurende ongeveer 5 a 6 seconde naar 85% (er draaien ook nog andere programma's..)

Mozilla FireFox 0.8 op Windows XP Pro

edit: ^^ verklaart een hoop :)

[ Voor 10% gewijzigd door Glashelder op 25-03-2004 15:44 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier kan ik de nieuwpost in zowel Firefox als in Internet Explorer bekijken. Het immens aantal van 355 reacties is ook geen kattepis, maar daar ligt het denk ik niet aan. Ik zie in iedergeval geen posts met excessief veel tekens achter elkaar.

Heb je de tijdelijke internetbestanden gedelete, evenals gekeken of de systeemtijd goed staan?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Dat zal bij mij wel de reden zijn, maar 355 reacties lijkt mij zeer veel.
(ik heb mijn reacties per pagina op 512 staan :X , moet ik maar iets naar beneden bijstellen, 128 lijkt mij mooi genoeg)

@ etceterading ;) : probeer eens minder reacties per pagina.

-edit-
te laat :)

[ Voor 5% gewijzigd door Resistor op 25-03-2004 15:49 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
mmm, dus ook de FP heeft last van een max... op GoT krijg ik ook al geen topics groter dan 90 replies op 1 scherm.... op meerdere default XP-machines.

* Delerium boeit de load niet zo.
't is een grote pagina, dan krijg je dat.
Pagina: 1