Een gebruiker op ons netwerk heeft een eigen autotekst lijst aangemaakt, inmiddels zijn alle pc’s vervangen, echter mijn vraag is waar slaat office 97 deze autotekst lijst op en onder welke bestandsnaam met extensie? Uiteraard wil zij van haar oude pc deze zelf gemaakte lijst geimporteerd hebben in office XP. Who Knows?
Het exacte antwoord weet ik niet. Ik gok dat het ergens in het register is?
Je zou eens kunnen kijken als je in office een unieke autotext maakt (123456qwerty) en daar dan op zoeken in het register.
Als je dan niets vindt, is het een bestand. In de hoop dat het niet gecodeerd wordt opgeslagen kan je dan een full text search doen op die text op alle bestanden op je computer
(of in ieder geval in de office map)
Je zou eens kunnen kijken als je in office een unieke autotext maakt (123456qwerty) en daar dan op zoeken in het register.
Als je dan niets vindt, is het een bestand. In de hoop dat het niet gecodeerd wordt opgeslagen kan je dan een full text search doen op die text op alle bestanden op je computer
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Ik heb nog even gedaan wat jij zei maar dan kom ik uit bij de normal.dot het zoeken in het register levert niks op.