[Pocket PC] Alle afspraken ná een datum wissen

Pagina: 1
Acties:

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Beste mensen,

Ik heb een probleem met de PDA van de directeur :*)
Op een of andere manier zijn alle afspraken een uur verschoven. Het had te maken met de tijdzone, maar dat is al opgelost.

Wat nog niet opgelost is, zijn de foute afspraken die nu nog in de pda staan. We gebruiken intellisync voor het synchroniseren met GroupWise en GroupWise is leading (dus GroupWise overruled de PDA) maar haalt geen afspraken weg op de PDA (gelukkig).

Nu zitten we dus met al die afspraken die nog fout staan. Weten jullie een manier of software om alle afspraken ná een bepaalde datum in één keer weg te gooien op de PDA?

Thansk in advance!

PS: Ik heb gezocht, niet gevonden (zoektermen die ik gecombineerd heb: pocket pc, agenda, wissen, verwijderen, afspraken, ppc, legen). Maar mocht je toch een linkje weten, is ook deze erg welkom!

Koop al mijn ads!

• Room42
  • Niet online
hickup here's a kick-up :)

Heb het nog niet gevonden, enige dat ik vind zijn tooltjes om alles op je pda op te ruimen, behalve de calender 8)7

Hewp! :P

[ Voor 78% gewijzigd door Room42 op 27-03-2004 12:18 ]

Koop al mijn ads!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kan je niet je PDA volledig resetten (wat drastisch misschien :P ) en vervolgens opnieuw syncen? :)

• NestorY*K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-12-2022
Ik heb een add0in 'QuickCleanUp' geinstalleerd en deze integreert met Agenda Fusion. Hiermee kun je een begin- en eindatum opgeven en dan de boel eens flink opschonen. Ik weet alleen niet of het ook onder andere agenda proggies werkt als Agenda Fusion...

• Room42
  • Niet online
QuickCleanUp is volgens mij precies wat is zoek!! You rock! _/-\o_

Linkjes: [Download] [Instructions]

[ Voor 60% gewijzigd door Room42 op 27-03-2004 14:47 . Reden: Links added ]

Koop al mijn ads!

• NestorY*K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-12-2022
Room42 schreef op 27 maart 2004 @ 14:45:
QuickCleanUp is volgens mij precies wat is zoek!! You rock! _/-\o_
Ik zal het doorgeven aan degene die mij het progje laatst heeft gegeven... :)
Pagina: 1