Toon posts:

vga fan kabeltje verlengen ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo leute,

heb met search al gezocht maar kon niks vinden :(

heb een zalman vga cooler met fan en t kabeltje ervan naar t kabeltje van mn aerogate II halen elkaar net, en hij loopt dus dwars door mn pc heen en dat is n beetje lelijk.

nou is mijn vraag of ik een ander kabeltje van mn aerogate II (waar case opstaat; dus waarmee je een case fan kan besturen) tussen de beide kabels kan plaatsen?

t lijkt mij wel gaan, maar weet t niet zeker en wil mn pc niet naar de knoppen helpen door bijv. kortsluiting ofzo, dus voor de zekerheid ff aan de tweakers vragen.

alvast bedankt.

PS heb een zalman voeding, 400 W.

• LeX-333
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11-2016
Als je een goed verlengkabeltje hebt is het geen probleem, maar maak de kabel niet te lang (Zo'n halve stofzuiger kan nog best wat energie gebruiken :) ). Als je geen verlengkabel hebt ga dan niet met verbogen paperclips prutsen |:( maar soldeer dan netjes (met krimpkousjes enzo). Die zooi lijkt me er duur genoeg voor.

Pruts ze! :P

Too many people, making too many problems

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hier hebben ze ooit een uitvinding voor gedaan. Genaamd kroonsteentjes. Kun je veilig je kabel verlengen zonder dat je moeilijk hoeft te doen.

(naast het wiel en het vuur zijn die dingen samen met tie-wraps echt de beste uitvindingen ooit).

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:23

cdoens

Peugeot-gek

@Terw-Dan:
Ik ben het met je eens dat de uitvinder van kroonsteentjes een Nobelprijs verdient, maar ik zou kroonsteentjes alleen als tijdelijke oplossing gebruiken. Als je eenmaal tevreden bent met het resultaat, zou ik het solderen en krimpen. Tis even wat meer moeite, maar het loont wel...

Autoradio's inbouwen voor bekenden doe ik met kroonsteentjes, mijn eigen radio zit gesoldeerd... Meer moeite, maar geen storingen meer...

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

Verwijderd

Topicstarter
thnx allemaal, maar heb t andere kabeltje ertussen gegooid en hij draait (voorlopig) :)