This too shall pass
This too shall pass
Verwijderd
staan een paar verschillen.
Verwijderd
Verwijderd
De HX is wat praktischer van vorm om te modden, vandaar.op virtual hideout gebruikt iedereen geloof ik een HX...
* Demo heeft zelf ook de HX.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Op zondag 17 december 2000 01:19 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb net gisteren de HX besteld. Ik heb heeeeeel lang geroepen dat ik de HQ zou nemen, maar die ronde vormen zorgen er wel voor dat er een lelijke richel op de kast zit waardoor hij heel onpraktisch aan 1 kant wat hoger is, en boller van voren. Staat wel leuk maar is ook minder handig als je er een blowhole in wilt zetten.

U zei??
Enneh, Demoniac
Daarom is het juist zo leuk om een HQ-08 te modden, das veel moeilijker en word veel minder gedaan.
Let maar op, iedereen heeft straks een raampje met een neon lampje erin.
Daar is de lol gauw af en moet je naar andere dingen gaan zoeken, kun je beter nu doen als later.
Verwijderd
Andere voeding er in.Op zondag 17 december 2000 19:45 schreef Straat het volgende:
En als je nu een p4 erin wilt? Daar heb je toch een nieuwe standaard voor? Voldoen ze er beide aan?
Is het goed mogelijk om een tweede voeding in te bouwen bij deze kast?
Als ik het goed heb gezien op een aantal pics kan je het 3.5"" rekje boven de voeding er wel uit halen, maar is daar ook voldoende ruimte en montage-mogelijkheid voor een tweede voeding?
Yep, lijkt me wel zo te zien!Op zondag 17 december 2000 20:34 schreef worsie het volgende:
FF een vraagje aan HX-08 eigenaren:
Is het goed mogelijk om een tweede voeding in te bouwen bij deze kast?
Als ik het goed heb gezien op een aantal pics kan je het 3.5"" rekje boven de voeding er wel uit halen, maar is daar ook voldoende ruimte en montage-mogelijkheid voor een tweede voeding?
Ruimte zat, en met een Tywrap erom blijft ie vast wel op z'n plek
HX08 is VEEL mooien en handiger dan de HQ08
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Verwijderd
je kan de vooruitgang volgen op
Verwijderd
Hmmm, die's wel errug mooi ja:9~
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
This too shall pass
Verwijderd
ik hem mooier vind
moeilijk te modden is (dus specialer en cooler)
en ja... dat geeltje meer dat boeit me niet!
Verwijderd
Je gaat tog ook niet de Nachtwacht van Rembrandt editten?
Er zit wel zo een half AT-voedingskabeltje aan die is volgens mij voor de pentium 4 bedoeld dus een andere voeding is niet nodig denk ik...Op zondag 17 december 2000 19:45 schreef Straat het volgende:
En als je nu een p4 erin wilt? Daar heb je toch een nieuwe standaard voor? Voldoen ze er beide aan?
HX blijft tijdloos, terwijl de HQ verstoft, je wil over 5jaar toch ook niet meer de mode van 5jaar terug dragen?
Verwijderd
Daarom staat hier zo'n coole HQ08
Verwijderd