HQ- of HX08 ?

Pagina: 1
Acties:

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:28

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
ik wil een lekker ruim kastje die ik _zeker_ ga modden. (neon lichtje, raampje, stuk of 3 xtra fans)
zal ik dan de aopen HX08 of HQ08 nemen?
op virtual hideout gebruikt iedereen geloof ik een HX...

This too shall pass

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
De Kast is het zelfde, alleen de voorkant is anders.... Ik vind de HQ-08 mooier, en die heb ik dus ook.. vandaag net blauwe leds in gepropt.

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
de HQ heeft wat vloeiender' vormen, ik weet nog niet welke ik neem...

This too shall pass

Verwijderd

HQ lijkt me mooier........ denk ook dat ik die binnekort ga kopen... die ziet er :9~ uit

Verwijderd

ik heb even bij de search gezocht, en kwam toen dit tegen: http://www.dsa-com.nl/rorupc/review/aopenatxkast/index.htm
staan een paar verschillen.

Verwijderd

Ik vind de HQ zo'n modeding, en volgens mij kun je dan beter de steady HX kopen.. Die kun je ook ERG mooi modden, en de HQ wat minder naar mijn idee..

Verwijderd

Ik heb net gisteren de HX besteld. Ik heb heeeeeel lang geroepen dat ik de HQ zou nemen, maar die ronde vormen zorgen er wel voor dat er een lelijke richel op de kast zit waardoor hij heel onpraktisch aan 1 kant wat hoger is, en boller van voren. Staat wel leuk maar is ook minder handig als je er een blowhole in wilt zetten.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

op virtual hideout gebruikt iedereen geloof ik een HX...
De HX is wat praktischer van vorm om te modden, vandaar.
* Demo heeft zelf ook de HX.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Geen van bijde! koop toch een Antec SX1030!! :9~

die is mooii!!!!!!!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
Op zondag 17 december 2000 01:19 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb net gisteren de HX besteld. Ik heb heeeeeel lang geroepen dat ik de HQ zou nemen, maar die ronde vormen zorgen er wel voor dat er een lelijke richel op de kast zit waardoor hij heel onpraktisch aan 1 kant wat hoger is, en boller van voren. Staat wel leuk maar is ook minder handig als je er een blowhole in wilt zetten.
Afbeeldingslocatie: http://www.cows.demon.nl/Casemod/HQ-08mod.jpg

U zei?? :)

Enneh, Demoniac
Daarom is het juist zo leuk om een HQ-08 te modden, das veel moeilijker en word veel minder gedaan.
Let maar op, iedereen heeft straks een raampje met een neon lampje erin.
Daar is de lol gauw af en moet je naar andere dingen gaan zoeken, kun je beter nu doen als later.

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 06:19
En als je nu een p4 erin wilt? Daar heb je toch een nieuwe standaard voor? Voldoen ze er beide aan?

Verwijderd

Op zondag 17 december 2000 19:45 schreef Straat het volgende:
En als je nu een p4 erin wilt? Daar heb je toch een nieuwe standaard voor? Voldoen ze er beide aan?
Andere voeding er in.

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
FF een vraagje aan HX-08 eigenaren:

Is het goed mogelijk om een tweede voeding in te bouwen bij deze kast?
Als ik het goed heb gezien op een aantal pics kan je het 3.5"" rekje boven de voeding er wel uit halen, maar is daar ook voldoende ruimte en montage-mogelijkheid voor een tweede voeding?

• TonyTone
  • Laatst online: 26-12-2025
Op zondag 17 december 2000 20:34 schreef worsie het volgende:
FF een vraagje aan HX-08 eigenaren:

Is het goed mogelijk om een tweede voeding in te bouwen bij deze kast?
Als ik het goed heb gezien op een aantal pics kan je het 3.5"" rekje boven de voeding er wel uit halen, maar is daar ook voldoende ruimte en montage-mogelijkheid voor een tweede voeding?
Yep, lijkt me wel zo te zien!
Ruimte zat, en met een Tywrap erom blijft ie vast wel op z'n plek ;)

HX08 is VEEL mooien en handiger dan de HQ08 :Y)

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Verwijderd

Ik ben ook volop bezig met het modden van mijn HQ-08
je kan de vooruitgang volgen op
:) http://www.tomamod.com :)

Verwijderd

In mijn tijd "uche,uche" hadden ze die HQ nog niet dus, ik had toen die HX08 gehaald, prachtige kast, had er toen snel 1 besteld voor me ouwe p2 in te stoppen ook een bigtower, konden ze netjes naast elkaar staan. Ziet er dus erg strak uit, dus als ik dalijk een nieuwe kast nodig heb, wil ik weer een HX hebben, die HQ kan trouwens ook niet strak tegen een andere HQ staan, omdat ie zo bol, scheef en wazig is, voorderest zijn ze helemaal hetzelfde. Maar ik hou het bij de HX :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Afbeeldingslocatie: http://www.cows.demon.nl/Casemod/HQ-08mod.jpg
Hmmm, die's wel errug mooi ja:9~

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
nou ik heb de HX08 besteld, scheelt een geeltje en makkelijker te modden

This too shall pass

Verwijderd

Ik denk dat ik binnenkort de HQ-08 ga bestellen omdat:
ik hem mooier vind
moeilijk te modden is (dus specialer en cooler)

en ja... dat geeltje meer dat boeit me niet!

:D

Verwijderd

de HQ-08 modden? Dat is een kunstwerk!
Je gaat tog ook niet de Nachtwacht van Rembrandt editten? :) Ja dat je die HX gaat modden, okey, die heeft nog niet zoveel van zichzelf...jezus alleen die poweron knop van de HQ is al mooi opzich :9~

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 22:08

voz

De echte kenner

Op zondag 17 december 2000 19:45 schreef Straat het volgende:
Er zit wel zo een half AT-voedingskabeltje aan die is volgens mij voor de pentium 4 bedoeld dus een andere voeding is niet nodig denk ik...

Systeemspecs
PV Installatie

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3-shock.com/HX08-left-front.jpg

I'll say no more.. :P.

• WarPuppy
  • Laatst online: 23-08 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

Ik zou de HX08 nemen, ik heb zelf de HX45

HX blijft tijdloos, terwijl de HQ verstoft, je wil over 5jaar toch ook niet meer de mode van 5jaar terug dragen?

Verwijderd

Het powerknopje op de HQ08 is zo'n lekker klikgeval, die op de HX08 moet je diep indrukken.
Daarom staat hier zo'n coole HQ08 :)

Verwijderd

HQ-08 en net alsof die over 5 jaar nog mijn pronkstuk moet zijn hehehe Kasten houden het bij mij 2/3 jaar uit en daarna komt er een server in ofzo. En als server maakt het me niet uit wat er omheen zit
Pagina: 1