Toon posts:

[ASP / MS ACCESS] page expired *

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb een website met een ASP pagina en een gekoppelde database, als je op 'vorige' klikt van je browser krijg ik vaak deze foutmelding:

Waarschuwing: de pagina is verlopen De opgevraagde pagina is gemaakt op basis van gegevens die u in een formulier hebt ingevuld. Deze pagina is niet meer beschikbaar. Uit voorzorg verzendt Internet Explorer de gegevens niet automatisch opnieuw voor u.

Klik op de knop Vernieuwen als u de gegevens opnieuw wilt verzenden en de pagina opnieuw wilt weergeven.

Naar mijn idee ligt dit aan de instellingen van IE, maar misschien dat iemand weet hoe je dit kunt oplossing met ASP?

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:23

GaMbiNo

1337

Dat is geen foutmelding...waarom klik je niet gewoon op vernieuwen?

Verwijderd

Topicstarter
Haha... je hebt inderdaad gelijk... het is puur een waarschuwing en klikken op vernieuwen werkt inderdaad.

Helaas snappen veel mensen dit dit (ze lezen dus niet) en ik vroeg me af of je deze melding ook kon negeren met ASP..

(sorry voor de niet afgemaakte titel)

• WvdWest
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 13:47:
Haha... je hebt inderdaad gelijk... het is puur een waarschuwing en klikken op vernieuwen werkt inderdaad.

Helaas snappen veel mensen dit dit (ze lezen dus niet) en ik vroeg me af of je deze melding ook kon negeren met ASP..

Ik neem aan dat je je form submit met method "POST", als je je form submit met method "GET" zal je deze melding niet meer krijgen. GET heeft echter wel weer een hoop andere nadelen natuurlijk.

I'm not a complete idiot - several parts are missing.

Verwijderd

Topicstarter
Met GET krijg je de melding inderdaad niet, maar wordt alles in de 'adresbalk' meeverstuurd. Heb 'm nu op 'default' gezet wat de meeste browsers zien als GET...

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:50

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 13:47:
*!*!* Over topictitels in P&W - Updated 25 feb 04 *!*!*
Als je er nou gelijk eentje verzint ipv je te excuseren... dan kan een modje 'm gelijk aanpassen

Volgens mij was dit probleem pas nog langsgekomen trouwens... even zoeken

.edit: ah [rml][ PHP] Warning: Page Expiration[/rml]

bottomline is dus dat het niet kan, het is een browser iets

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 25-03-2004 14:38 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.