Ik heb op een pentium 3 733 Mhz, 128 MB geheugen en 32 Mb videokaart het spel Angel of Darkness geinstalleerd. Geen enkel probleem maar zodra ik dan het spel start blijft hij bij het introfilmpje hangen. Je hoort wel het geluid maar het filmpje komt niet. Ook heb ik als ik in het spel zit en bijvoorbeeld in een smalle gang om probeer te draaien dat zodra hij bij de muur is en als het ware door de muur zou moeten gaan dat het beeld gewoon zwart wordt en nooit meer gewoon wordt. Net als bij het introfilmpje krijg ik dan wel het geluid maar geen beeld.
Je zit met je systeem vrij dicht tegen de minimum requirements aan. Kan het niet zijn dat je videokaart het niet goed aan kan? Misschien details lager zetten ofzo?
minimum requirements
PIII 500, 128MB RAM, 16MB Video Card, 200MB HD
minimum requirements
PIII 500, 128MB RAM, 16MB Video Card, 200MB HD
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Ik denk niet dat het een kwestie is van sys requirements. Zo zwaar is dat spel nou ook weer niet, en een pIII 733 is heel wat beter dan de benodigde p2/3 500.
Wat zijn je totale specs, dus:
Moederbord
Vid.kaart
Drivers
Besturingssysteem
Wat zijn je totale specs, dus:
Moederbord
Vid.kaart
Drivers
Besturingssysteem
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Inderdaad, welke videokaart (32MB zegt dus echt niks), in combinatie met welke driver versies op welk OS? DirectX 9 is geinstalleerd?
🌞🍃