Ik heb het volgende upload script:
Ik heb een 4.x versie van php
file uploaden staat aan in php.ini
temp directory is ingesteld in php.ini
files moeten geupload worden naar: /var/www/htdocs/upload
de map upload heeft chmod 777
Ik kan dus wel kiezen welk bestand ik wil uploaden, als ik dan op 'uploaden' klik, gaat hij wel data uploaden en als hij daar mee klaar is krijg ik de melding 'uploaden mislukt'
Wat zit hier fout?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| <?php $Dir = "/var/www/htdocs/upload"; if ( $_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST" ) { if ( isset($_FILES['uploadfile']['tmp_name']) ) { if ( move_uploaded_file($_FILES['uploadfile']['tmp_name'], $Dir.$_FILES['userfile']['name']) ) { echo "Succesvol geupload!"; exit; } else { echo "Uploaden mislukt!"; exit; } } } ?> <h1>Bestand uploaden:</h1> <form enctype="multipart/form-data" action="upload.php" method="POST"> Bestandsnaam:<br> <input name="uploadfile" type="file"> <input type="submit" value="Upload"> </form> |
Ik heb een 4.x versie van php
file uploaden staat aan in php.ini
temp directory is ingesteld in php.ini
files moeten geupload worden naar: /var/www/htdocs/upload
de map upload heeft chmod 777
Ik kan dus wel kiezen welk bestand ik wil uploaden, als ik dan op 'uploaden' klik, gaat hij wel data uploaden en als hij daar mee klaar is krijg ik de melding 'uploaden mislukt'
Wat zit hier fout?
[ Voor 47% gewijzigd door Speedfight op 25-03-2004 13:31 ]
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD