Kreeg vandaag onderstaande mail verzonden op zondag 29 februari. Waarschijnlijk heeft één of andere ito die mij ongewenst op zijn msn-lijst heeft gezet, zijn lijst geïmporteerd naar die site, waardoor ik onderstaande mail krijg. De site zegt immers: If you use our service you accept/agree that we send an email to your contacts so they can use our free services too! (is dat legaal???)
Lijkt mij niks meer dan een ordinaire manier om de domheid van mensen uit te buiten en zo mailadressen te ontfutselen en deze te gebruiken voor spamdoeleinden. Ik vind het maar een zeer vage site en vertrouw de boel niet... Onder lekkerstevannederland.com vind je een of andere gay-pagina ofzo.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Lijkt mij niks meer dan een ordinaire manier om de domheid van mensen uit te buiten en zo mailadressen te ontfutselen en deze te gebruiken voor spamdoeleinden. Ik vind het maar een zeer vage site en vertrouw de boel niet... Onder lekkerstevannederland.com vind je een of andere gay-pagina ofzo.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
From : <info@belangrijk.nu>
Sent : Sunday, February 29, 2004 12:39 PM
To : @hotmail.com
Subject : MSN blocker checker!! iemand heeft je gechecked op blokkeren!.
| | Trash Can | Inbox
He hallo,
Er is iemand in je MSN lijst die jou heeft gechecked op blokkeren.
Wil je ook weten of jij geblokt wordt omdat iemand niet wil dat jij hem of haar
online kan zien.... Nou jij kunt ook kijken of je geblokt wordt. Klik op
onderstaande link!
http://.www.lekkerstevannederland.com/1.htm...
Dit is geen reclame, maar een door iemand uit je MSN lijst naar jou doorgelinkt
bericht.
Hi,
Someone in your MSN listing checked you for MSN blocking.
Wanna check him back and all your other MSN contact for blocking?
http://.www.lekkerstevannederland.com/1.htm...
Have fun block checking!!!
[ Voor 1% gewijzigd door intoxicated op 25-03-2004 13:53 . Reden: Linkje ff niet-klikbaar gemaakt om te voorkomen dat mensen die searchen 'm gaan gebruiken zonder dit topic verder te lezen :P ]