Toon posts:

Nostromo macro probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mn Belkin Nostromo n52 binnen, meteen met de macro's aan de slag gegaan. Probleem is nu dat ik prima een macro met muisknoppen kan maken, maar niet met toetsenbordknoppen! Het gaat prima totdat ik de macro opsla en het macroscherm verlaat, als k dat doe en dan terug ga naar dat scherm zijn alle knoppen in vertragingen omgezet!! Heb de nieuwste versie van het stuurprogramma (3.0), os is winxp sp1.

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04 15:35

zyberteq

nou, dat dus

Ik heb zelf een Nostromo N50 en gebruik de 2.6 drivers maar wat jij zegt klopt niet helemaal hoor. Als ik bij mij een macrootje maak met toetsenbord knoppen dan doet ie de knop en daarna de delay tot de volgende klik.
dus toets, delay, toets, delay. Dat zou jij ook moeten hebben.
Anders kan je mss de insert-knop gebruiken? dan doe je alles handmatig maar dat kan wel.

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

Verwijderd

Topicstarter
Klopt en bij mij stond er ook de toets, dan delay enz. Maar als ik dan het macroscherm afsloot sloeg ie m niet op, en gaf ie alleen maar delays aan ipv toets,delay.

Heb het zelf al opgelost! Ben erg stom geweest, 3.0 is toch niet de nieuwste versie, dat is 3.0C namelijk! Daarmee was het opgelost...

Argh dit is erg beschamend! Les voor de onoplettende slaperige gamer:(

Maar bedankt voor de snelle reply:)