Toon posts:

[PbP] Polarbear Patrol zoekt BF:V en BF:1942 leden

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar aan de andere kant,

de Polarbear Patrol clan is op zoek naar members voor BF: Vietnam en BF: 1942. Op dit moment wordt de voorkeur gegeven aan Vietnam spelers aangezien we er op dit moment rond de 7 members hebben en dat worden er waarschijnlijk meer!

Je moet wel ouder zijn dan 18 jaar (er is uitzondering mogelijk) en een trial periode van ongeveer 2 weken doorstaan, ligt er waarschijnlijk aan hoeveel je actief bent met de clan.

Op dit moment wordt er dus hard gewerkt op de Vietnam sectie op te zetten, als we genoeg members hebben kunnen we namelijk binnen de kortste keren een server aanvragen. Hiervoor wordt wel een kleine vergoeding gevraagd.

Je kan ons vinden op - en meld je aan op ons forum! Ook zijn wij te vinden op IRC.

Voor de rest kan ik je vertellen dat we zeer actief op clanbase zijn met de infantry ladder en de conquest ladder van BF: 1942! Op dit moment staan we zelfs in de top 50 en mischien staan we wel binnen de korste keren in de top!

Ik hoop snel van je te horen,
Geforcy member of the Polarbears!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 12:37 ]

Verwijderd

/me zoekt iemand die de FAQ aan Geforcy voor wilt lezen.

Ah, gevonden: Ikzelf.
Spielerij - Games & Discussies is niet de plaats om leden voor een clan te werven of een volledig nieuwe clan op te richten, hiervoor kun je beter op sites als www.clanbase.com terecht.

Dit topic is gesloten.