Het viel me op dat van de 110.442 geregistreerde gebruikers die tweakers.net heeft er maar opvallend weinig tweakers.net bezoeken?
Als je enkele populaire items op de frontpage bekijkt zoals
EC: Media Player moet binnen 90 dagen uit Windows - 18205 views
CeBIT 2004: geheugen, casemodding & overclocking - 22685 views
Stevige hardware-eisen verwacht voor Microsofts Longhorn - 26354 views
Dan valt mij op dat ook de meest populaire items door maximaal 1 op de 4 tweakers wordt gezien? (110.000 / 4 = 27.500)
Van de statspagina kan ik niet zoveel afleiden. Daarin staat slechts een aantal pageviews, niet unieke pageviews.
In de FAQ staat:
Als je kijkt bij de jarigen van bijvoorbeeld vandaag, dan zie je dat velen niet hebben gereageerd of slechts heel lang geleden.
Dus hoe zit het met die 110 duizend tweakers. Zijn dat fp + got accounts bij elkaar? Hoeveel procent van de accounts wordt uberhaupt gebruikt? Hoeveel procent is al bijvoorbeeld een half jaar niet gebruikt?
Kortom: hoeveel actieve tweakers (die minimaal eens in de X dagen de frontpage bezoeken) zijn er nou echt? Ik gok dus maximaal zo'n 25.000
Als je enkele populaire items op de frontpage bekijkt zoals
EC: Media Player moet binnen 90 dagen uit Windows - 18205 views
CeBIT 2004: geheugen, casemodding & overclocking - 22685 views
Stevige hardware-eisen verwacht voor Microsofts Longhorn - 26354 views
Dan valt mij op dat ook de meest populaire items door maximaal 1 op de 4 tweakers wordt gezien? (110.000 / 4 = 27.500)
Van de statspagina kan ik niet zoveel afleiden. Daarin staat slechts een aantal pageviews, niet unieke pageviews.
In de FAQ staat:
Daar schiet ik ook niet veel mee opMaandelijks wordt Tweakers.net door zo'n 250.000 unieke personen geraadpleegd. Dagelijks worden we bezocht door 75.000 unieke bezoekers, die tezamen om en nabij de 1,3 miljoen pageviews genereren. Gedetailleerde pageview-statistieken vind je op de stats pagina.
Als je kijkt bij de jarigen van bijvoorbeeld vandaag, dan zie je dat velen niet hebben gereageerd of slechts heel lang geleden.
Dus hoe zit het met die 110 duizend tweakers. Zijn dat fp + got accounts bij elkaar? Hoeveel procent van de accounts wordt uberhaupt gebruikt? Hoeveel procent is al bijvoorbeeld een half jaar niet gebruikt?
Kortom: hoeveel actieve tweakers (die minimaal eens in de X dagen de frontpage bezoeken) zijn er nou echt? Ik gok dus maximaal zo'n 25.000
[ Voor 7% gewijzigd door T.T. op 25-03-2004 11:56 ]