"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
Waarschijnlijk zijn de pinnetjes gewoon wat veranderd
(heb ik hier ook met mijn Tyan Tiger).
Wat je kunt doen is even de pinout van je mobo erbij pakken. en vergelijken met de standaard die Asus gebruikt.

Deze is die epox, asus, gigabyte, ECS en nog wat andere grote mobobouwers gebruiken.
Wat je kunt doen is even de pinout van je mobo erbij pakken. en vergelijken met de standaard die Asus gebruikt.

Deze is die epox, asus, gigabyte, ECS en nog wat andere grote mobobouwers gebruiken.
Zou dit em zijn?

Dit lijkt me de layout van de connector op het mobo, in de post hierboven de layout van een 'stekker'.
Maar mijn stekker heeft dus een andere layout...

Dit lijkt me de layout van de connector op het mobo, in de post hierboven de layout van een 'stekker'.
Maar mijn stekker heeft dus een andere layout...
[ Voor 61% gewijzigd door klokop op 25-03-2004 12:16 ]
Ik heb het ook geprobeerd, maar op mijn chaintech 7kjd0 paste het ook niet. Omdat er gewoon minder pinnetjes op het mobo zaten.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Als je weet op welk moederbord die bracket wel past, dan kan je in de handleiding de penbezetting van de stekker opzoeken.
In de handleiding van je huidige moederbord staat als het goed is de penbezetting ook vast wel.
Soms moet je de pinnetjes gaan verwisselen, maar meestal kan je botweg die enkele draad/pin gewoon afknippen. Maar dan moet je het wel zeker weten.
In de handleiding van je huidige moederbord staat als het goed is de penbezetting ook vast wel.
Soms moet je de pinnetjes gaan verwisselen, maar meestal kan je botweg die enkele draad/pin gewoon afknippen. Maar dan moet je het wel zeker weten.
Senile! Senile Oekaki
de Overcurrent op mijn plaatje wordt iig niet gebruikt.
De 2 grounds zou je ook wel kunnen missen als je ze gewoon ergens anders op aansluit (als het maar aarde heeft).
De 2 grounds zou je ook wel kunnen missen als je ze gewoon ergens anders op aansluit (als het maar aarde heeft).
Ik heb een extra gaatje gemaakt in de stekker, en nu past ie. En de pc boot. Geen vonken en explosies. Nu nog uitvinden hoe ik linux zover krijg 't kaartje te herkennen....
update
Dat is inmiddels gelukt, nu webdam aan de praat krijgen (CLI).
update
Dat is inmiddels gelukt, nu webdam aan de praat krijgen (CLI).
[ Voor 19% gewijzigd door klokop op 25-03-2004 13:28 ]
Pagina: 1