Canon printer geeft problemen

Pagina: 1
Acties:

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Een kennis van me heeft laatst een nieuwe computer gekocht. Daarbij heeft ie een Canon BC1000 gekocht ( :'( ja ik weet het). Het probleem is dat er regels door elkaar lopen of dat hij maar enkele regels print. Ook geeft hij strepen op het papier. In de bios staat de poort op ECP + EPP. Dit zou toch goed moeten zijn. In Windows vindt ik geen conflichten enzo. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Gewoon de printkop is kaduuk...
Of je hebt de cardridge er verkeerd inzitten... Bijv. De grote klem verkeerd om zitten... (Ja dat is mij ook een keer gebeurd... :) )

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Het gekke is dat die mensen een nieuwe canon hebben gekregen en deze precies hetzelfde doet.

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Een slechte serie misschien? Of allemaal die cartridge switch de verkeerde kant op staan?

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.