Is het mogelijk om windows te installeren vanaf het netwerk met behulp van alleen een opstart CD.
De situatie die ik nu heb is het volgende:
- met de Windows Preinstallation Kit heb ik een configuratieset gemaakt.
- Deze Configuratieset staat op het netwerk.
- De instellingen van deze configuratieset staan in het bestandje Winbom.ini die ik op diskette het gezet.
- Vervolgens boot ik van de OPK CD en druk de Flop met de winbom er op in de drive die dan uitgelezen wordt.
- En windows installatie gaat beginnen. Dit werkt ook allemaal
Maar is het mogelijk om de winbom.ini op de OPK-CD te zetten zodat bovenstaande situatie gerealliseerd kan worden zonder gebruiik te maken van een diskette?
Dit heeft als voordeel dat je alles op 1 cd hebt staan en het niet uit maakt als je een pc gaat installeren zonder Floppydrive
De situatie die ik nu heb is het volgende:
- met de Windows Preinstallation Kit heb ik een configuratieset gemaakt.
- Deze Configuratieset staat op het netwerk.
- De instellingen van deze configuratieset staan in het bestandje Winbom.ini die ik op diskette het gezet.
- Vervolgens boot ik van de OPK CD en druk de Flop met de winbom er op in de drive die dan uitgelezen wordt.
- En windows installatie gaat beginnen. Dit werkt ook allemaal
Maar is het mogelijk om de winbom.ini op de OPK-CD te zetten zodat bovenstaande situatie gerealliseerd kan worden zonder gebruiik te maken van een diskette?
Dit heeft als voordeel dat je alles op 1 cd hebt staan en het niet uit maakt als je een pc gaat installeren zonder Floppydrive