Ik heb een heel groot probleem, ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar sinds gisteren ging mn computer raar doen. Eerst ging hij uit zichzelf rebooten, en nu is het zelfs zo dat wanneer ik hem aanzet hij wel stroom krijgt, alleen er verschijnt niks op het beeldscherm, af en toe dan doet ie het, zie ik de bios, en staat er een foute processor snelheid, en blijft ie hangen bij het checken van het NVRAM. Soms gaat ie wel verder tot windows, en dan start ie weer overnieuw op en doet ie het niet meer. Ik heb het idee dat dit aan mn moederbord of processor ligt maar ik heb echt geen idee meer. Als dit bekend voorkomt bij iemand...
Athlon XP 1800+
Asus moederbord
512 MB geheugen
Maxtor hdd van 30 gig
sorry als ik een fout bericht had gepost, maar het ligt denk ik niet aan de voeding want hij doet het al een jaar zonder problemen, ook de proc temp is rond de 40 graden dus dat is het probleem denk ik ook niet, ik heb al heel veel gezocht maar kan niet echt iets vinden wat hierop lijkt, dus ben een beetje radeloos...
Athlon XP 1800+
Asus moederbord
512 MB geheugen
Maxtor hdd van 30 gig
sorry als ik een fout bericht had gepost, maar het ligt denk ik niet aan de voeding want hij doet het al een jaar zonder problemen, ook de proc temp is rond de 40 graden dus dat is het probleem denk ik ook niet, ik heb al heel veel gezocht maar kan niet echt iets vinden wat hierop lijkt, dus ben een beetje radeloos...