even voortgaand op besluit van de europeese unie dat windows nu zonder wmp moet verschijnen. Ik zou graag willen weten wat dan de alternatieven zijn en jullie ervaringen, want ik heb zelf alleen maar positieve ervaringen met wmp, al gebruik ik ook soms andere players als bv bep. codecs niet ondersteund worden. (ps alleen gebruik ik het voor video)
Wmp crashed NOOIT en dat is op mijn systeem een unicum
, en is zeer gebruiks vriendelijk oor de 'simpele' gebruiker, enige nadeel van wmp vindt ik de popups (kan je die uitzetten?) en het feit dat niet alle codecs ondersteund worden (bv sommige divx/xvid)
Zelf gebruik ik BSplayer, welke eigenlijk perfect is alleen mis ik de optie om makkelijk te switchen tussen de verschillende bestanden via een lijst, (eigenlijk geldt dat voor alle andere players die ik gebruik)
Winamp gebriuik ik alleen voor mp3 en niet voor video, waarom?, weet niet misschien omdat het 'onnatuurlijk' voelt om een audio player voor video te gebruiken
, maar lijkt me een geschikt alternatief, daar je ook lueke skin kan downen, toch een lueke gimmick voor de gebruikers
en tot slot gebruik ik Vidomi player alleen als ik een divx heb welke "groen" uilslaat (vidomi heeft wel de juiste mpg codec)
conclusie mijnerzijds is dus dat ik toch weer gewoon de wmp zal downen mocht windows zonder verschijnen, daar het gewoon de beste player is voor 99% van je doeleinde
Wmp crashed NOOIT en dat is op mijn systeem een unicum
Zelf gebruik ik BSplayer, welke eigenlijk perfect is alleen mis ik de optie om makkelijk te switchen tussen de verschillende bestanden via een lijst, (eigenlijk geldt dat voor alle andere players die ik gebruik)
Winamp gebriuik ik alleen voor mp3 en niet voor video, waarom?, weet niet misschien omdat het 'onnatuurlijk' voelt om een audio player voor video te gebruiken
en tot slot gebruik ik Vidomi player alleen als ik een divx heb welke "groen" uilslaat (vidomi heeft wel de juiste mpg codec)
conclusie mijnerzijds is dus dat ik toch weer gewoon de wmp zal downen mocht windows zonder verschijnen, daar het gewoon de beste player is voor 99% van je doeleinde
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 11:29 ]