Icons in 1 keer toepassen?

Pagina: 1
Acties:

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:52
Hoi allemaal,

ik zoek een software waarmee ik een .zip met windows icons erin kan toepassen op de hele OS...

Ik heb XP-iCandy-3.1.zip gedownload en ik wil alle icons in xp veranderen naar XP-ICandy, maar dat lukt niet en ik wil het ook niet handmatig doen...

Ik heb Style XP en Axialis IconWorkshop geprobeerd zonder suc6, iemand enig idee hoe dit te doen?

alvast bedankt...

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:53
Windows gebruikt allemaal iconen die voornamelijk in shell32.dll staan. Wil je alle iconen vervangen is dus de makkelijkste manier een ICL (Icon Library) toe te passen op zo'n DLL. Je begrijpt dat de icon-indexen allemaal overéén moeten komen, anders zie je opeens een directory-icoon bij My Computer staan oid.

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:52
IconPackager kan het, maar dan met je wel het iCandy IP Theme downloaden (vast wel te vinden op www.deviantart.com)

• EN-IS
ddc schreef op 25 maart 2004 @ 11:05:
Windows gebruikt allemaal iconen die voornamelijk in shell32.dll staan. Wil je alle iconen vervangen is dus de makkelijkste manier een ICL (Icon Library) toe te passen op zo'n DLL. Je begrijpt dat de icon-indexen allemaal overéén moeten komen, anders zie je opeens een directory-icoon bij My Computer staan oid.
dat gaat me niet lukken denk ik... :X

• EN-IS
Schmoove schreef op 25 maart 2004 @ 11:05:
IconPackager kan het, maar dan met je wel het iCandy IP Theme downloaden (vast wel te vinden op www.deviantart.com)
Ik zit te zoeken, maar is dat een icoon set of een xp theme ?

Icandy:
http://www.deviantart.com/deviation/1143837/

• EN-IS
Gelukt met iconpackager!

Thanx... :Y)

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:52
You're welcome :)
Pagina: 1