[KAV] trojanspy.win32.bispy.b *

Pagina: 1
Acties:

• djlinsen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12 19:21

djlinsen

Well suffer my pretty warriors

Topicstarter
Kaspersky vond bij mij trojanspy.win32.bispy.b in c:\windows\system32\bih.exe en kon deze niet verwijderen, ik heb toen op google gezocht naar de toepassing van bih.exe en heb niets gevonden en heb daarom daarna met shift-delete bih.exe weggegooit. Kaspersky, ad-aware en spybot vinden nu geen zooi meer dus ik neem aan dat mijn impulsieve opruimaktie geslaagd is. Nu is mijn vraag, wat is trojanspy.win32.bispy.b voor ding en wat doet ie precies. Op google staat alleen een france en een pools site met mischien de info die ik zoek, maar ik heb mijn pools een beetje laten wegzakken en kom er niet meer uit wat er nu staat ;)

Are you following me, Are you following me?

Verwijderd

Kaspersky vond bij mij trojanspy.win32.bispy.b in c:\windows\system32\bih.exe en kon deze niet verwijderen
Was dat met een on-demand scan? Normaal gesproken krijg je op het eind dan de vraag of je de file met een reboot wilt laten verwijderen.

Iirc is het een wat agressieve vorm van spyware, daarom ook de naam TrojanSpy.
Als je echt specifieke info wil, kan ik navraag doen voor je.

Dit is weer eens zo'n geval waardoor je geen IE meer wil gebruiken..

• djlinsen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12 19:21

djlinsen

Well suffer my pretty warriors

Topicstarter
delete after reboot ofzo heb ik nergens zien staan, maar dat kan aan mij hebben gelegen 't was al redelijk laat. Ik deed een complete systeem scan over alle hdd's en toen kwam kaspersky deze tegen.
Wat ie doet is eigelijk van minder belang realiseer ik me, belangrijker is of ik hem op deze manier goed op opgeruimd heb?

Mischien moet ik inderdaad maar eens van browser veranderen, ik zal me eens op de browser markt gaan orienteren.

Are you following me, Are you following me?

Verwijderd

djlinsen schreef op 25 maart 2004 @ 11:35:
Wat ie doet is eigelijk van minder belang realiseer ik me, belangrijker is of ik hem op deze manier goed op opgeruimd heb?
Deleten is goed genoeg, kan zijn dat er nog een regentry van overgebleven is, maar zolang je daar geen last van hebt is dat niet zo relevant.

edit:
Minor titeledit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 11:42 ]