Verwijderd

Topicstarter
Ik ga morgen deze mp3speler kopen maar wil nog even 2 dingen weten

wat is ongeveer de levertijd van mp3cdspeler.nl
en waarom vinden jullie dat ik het wel of niet moet doen?

+ hoelang duurt het voordat je je hele mp3speler vol heb zitten met muziek de hele 256mb dus?

groetjes rob

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 10:57:
Ik ga morgen deze mp3speler kopen maar wil nog even 2 dingen weten

wat is ongeveer de levertijd van mp3cdspeler.nl
en waarom vinden jullie dat ik het wel of niet moet doen?

+ hoelang duurt het voordat je je hele mp3speler vol heb zitten met muziek de hele 256mb dus?

groetjes rob
Voor die levertijd zou ik de site lezen, of anders het bedrijf even bellen.

Wij kunnen voor jou geen afweging maken of je het wel of niet moet doen. Het feit dat je dat nu nog vraagt, geeft voor mij een behoorlijke mate van twijfel aan. Als ik jou was zou ik het dus niet doen.

Als je nog zo ernstig twijfelt moet je gweoon nog even bij jezelf te rade gaan voor je tot aanschaf overgaat. Heb je je goed geörienteerd?

Kijk trouwens even in de specs, of het USB 1.1 of 2 betreft, dan kan je zo uitrekenen hoe lang het duurt voor je hem vol hebt.

Van de site, igv onder rembourszending
Wanneer u de bestelling voor 17.00 uur onder rembours plaatst, wordt u bestelling bijna altijd de volgende (werk)dag thuis bezorgd.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 11:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
gaat het klepje van de ibead 150 snel los of blijft dat wel goed zitten en heeft 1 van jullie foto's van de ibead naast een euro en naast een cdtje en naast een lucifersdoosje enzovoorts
bij de mediamarkt in zwolle stond de ibead er niet bij en ik weet niet hoe hij er ongeveer in het echt uit ziet
:7 :)