BalusC kent waarschijnlijk niet zoveel echte webdesignerts, maar ik ben echt liever lui dan dat ik veel tijd besteed aan ingetiepte code met fouten zeker met enorme tabellen, die wil je gewoon niet handmatig gaan intikken.
(en ja, ik maak meer tiepfouten dan de eerste de beste secretaresse, tiepen is voor meisjes)
Wat de code betreft, het is me eerder een wonder dat de code wel lijkt te werken in msie.
als ik zo grofweg eventjes kijk, zie ik in de ernaast staande cellen twee rowspan=2, terwijl de cel waarin het iframe staat geen rowspan heeft.
volgens mij ligt de fout in overmatig gebruik van colspan en rowspan, feitelijk maakt dat het gedrag van browsers zeker onvoorspelbaar.
Op zo'n moment is het goed te beseffen dat Tabellen niet voor Layout doeleinden zijn.
beter is het hier te kiezen voor slim gebruik van DIV's en deze te stylen met CSS.
als je overigens enkel een scrollbalk wil in een blok, is het zinniger om gewoon de CSS-waarde overflow: auto te gebruiken, geen frame-troep.
[
Voor 6% gewijzigd door
RM-rf op 25-03-2004 13:38
]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen