Logitech QuickCam Sphere over het internet besturen.

Pagina: 1
Acties:

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:40

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Topicstarter
Ik heb al een beetje rondgekeken, maar niet gevonden wat ik zoek.

Ik wil graag weten of het mogleijk is de QuickCam Sphere van Logitech dmv een webpagina te besturen.
Weet iemand of hier drivers of een script voor te vinden zijn/is.
Heeft iemand een idee over hoe zoiets te ontwikkelen?

Misschien moet ik dit in de DevSchuur vragen, als dat zo is, verplaats het topic maar.

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:25
Hee, da's toevallig, dat wil ik nu ook wel een weten. Misschien dat ik 'm dan ook aanschaf. Hoe zit het eigenlijk met de beeldkwaliteit van dit apparaatje?

[ Voor 31% gewijzigd door sig69 op 26-03-2004 12:31 ]

Roomba E5 te koop

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:40

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Topicstarter
Je netjes, voor een Logitech webcam. Ik heb alleen een beetje weinig lichtopbrengst in mijn kamer, en daardoor is het beeld wat 'grainy' maar verders mooi cammetje. ;)

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:50

HellBeast

Oh My GoT!

Ik ben hier ook een tijdje naar aan het zoeken geweest. Als alternatief heb ik WebcamXP draaien en mijn PC neem ik dan over met tightVNC.
Hier mee is het mogelijk om je cam te sturen met de nieuwste logitech drivers. Alleen gaat het erg langzaam en de beeldkwaliteit wordt zowel door WebcamXP, als door TightVNC behoorlijk aangetast.

Dus blij wordt je er niet helemaal van. als iemand anders nog iets beters weet, dan hoor ik het graag!

Beauty is in the eye of the beerholder

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 23:30
Iemand hier al iets voor gevonden?
Zou je niet gewoon die toetsen kunnen simuleren op de een of andere manier?

Verwijderd

Hebben jullie al eens aan girder gedacht? Meestal wordt het gebruikt om mediaplayers via een afstandbediening te gebruiken, maar je kan in plaats van een afstandsbediening ook een webserver met wat scripts gebruiken om via girder het programma van je logitech aan te sturen:

http://www.promixis.com/downloads.php?section=girderprograms

Girder is nu shareware, maar als je nog even goed zoekt, kan je op Internet nog wel wat oudere versies vinden, die gratis zijn.

Sterkte, en laat maar weten als je er wat verder mee komt. :)
Pagina: 1